• چهارشنبه / ۹ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۳:۱۶
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402120905952
  • خبرنگار : 50081

معاون فرهنگی و هنری شهرداری مشهد:

مدیریت شهری تلاش می‌کند بهار رویایی را برای زائران و مجاوران رقم بزند

مدیریت شهری تلاش می‌کند بهار رویایی را برای زائران و مجاوران رقم بزند

ایسنا/خراسان رضوی معاون فرهنگی و هنری سازمان اجتماعی فرهنگی شهرداری مشهد گفت: مهمترین و ویژه‌ترین برنامه‌ای که در ایام نوروز و برای دومین سال اجرا خواهیم کرد، «جشنواره بزرگ نور» خواهد بود که در بوستان کوهسنگی با حضور مجموعه مختلف فرهنگی و هنری برگزار و تلاش می‌شود که بتوانیم بهار رویایی را برای زائران و مجاوران رقم بزنیم.

یوسف اسماعیل‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص برنامه‌های شهرداری مشهد طی ایام نوروز اظهار کرد: با توجه به اینکه ایام ماه رمضان را در پیش‌ داریم اقدامات مختلفی را در مجموعه مدیریت شهری برنامه‌ریزی کردیم و فضاآرایی شهری و استقبال از بهار که همان جشنواره هنرهای شهری است را در دستور کار داریم. علاوه بر این برنامه‌ها ایجاد المان‌های شهری، نقاشی‌های دیواری، گروه‌های سرود مردمی را نیز در برنامه‌ریزی‌های خود برای ایام نوروز در نظر گرفته‌ایم.

وی با بیان اینکه بیش از ۲۰۰۰ اثر در فراخوان استقبال از بهار به دست ما رسید و مورد داوری قرار گرفتند، افزود: از این تعداد حدود ۳۵۰ المان یا اثر انتخاب شد که در نقاط مختلف شهر جانمایی خواهیم کرد. همچنین در این ایام المان‌های ویژه و جذابی در سطح شهر مستقر خواهد شد و تلاش می‌شود فضای شهر تغییر پیدا کند.

معاون فرهنگی و هنری سازمان اجتماعی فرهنگی شهرداری مشهد بیان کرد: مهمترین و ویژه‌ترین برنامه‌ای که در ایام نوروز و برای دومین سال اجرا خواهیم کرد، «جشنواره بزرگ نور» خواهد بود که در بوستان کوهسنگی با حضور مجموعه مختلف فرهنگی و هنری برگزار و تلاش می‌شود که بتوانیم بهار رویایی را برای زائران و مجاوران رقم بزنیم. همچنین اجراهای خیابانی را با حضور گروه‌های هنری مردمی که فراخوان شدند در این ایام خواهیم داشت.

اسماعیل‌زاده خاطرنشان کرد: در کنار برنامه‌هایی که مطرح شد، برنامه‌های قرآنی را نیز تحت عنوان رویداد «محافل نورانی» در مساجد مختلف شهر با حضور قاریان مختلف مشهدی برگزار خواهیم کرد. امیدواریم با این اقدامات بتوانیم برنامه‌های مختلفی را در سطح شهر و به مناسبت ایام نوروز و ماه رمضان برای شهروندان خود رقم بزنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha