• چهارشنبه / ۹ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۳:۲۳
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402120905970
  • خبرنگار : 50471

فرماندار نهاوند خبر داد

فعالیت ۱۵۱ شعبه اخذ رأی در شهرها و روستاهای نهاوند

فعالیت ۱۵۱ شعبه اخذ رأی در شهرها و روستاهای نهاوند

ایسنا/همدان فرماندار نهاوند گفت: امسال در نهاوند ۱۵۱ شعبه ثابت و سیار اخذ رأی در شهرها و روستاهای شهرستان نهاوند کار رأی‌گیری از شهروندان را انجام می‌دهند.

ضرغام احمدوند در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: تمهیدات برگزاری انتخاباتی پرشور در نهاوند فراهم شده و حدود ۴۰۰۰ نفر در روند برگزاری انتخابات فعالیت خواهند کرد و همه تلاش عوامل برگزاری انتخابات، فراهم کردن زمینه و شرایط برای برگزاری انتخاباتی پرشور است.

احمدوند ادامه داد: جلسات مختلفی با عوامل اجرایی، نظارت و بازرسی برگزار شده و برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات مختلفی برای هماهنگی هرچه بیشتر برای برگزاری انتخابات انجام شده است.

فرماندار نهاوند افزود: خوشبختانه تعامل و همکاری خوبی بین همه عوامل اجرایی و نظارت بر انتخابات وجود دارد و شرایط مناسبی در شهرستان فراهم شده است.

وی در ادامه از انصراف پنج نفر از کاندیداهای مجلس در نهاوند خبر داد و گفت: با انصراف پنج نفر از داوطلبان انتخابات مجلس، تعداد کاندیداهای نهایی برای رقابت در انتخابات ۱۱ اسفند در شهرستان نهاوند به ۳۳ نفر کاهش یافت.

به گفته احمدوند، با پایان یافتن مهلت انصراف کاندیداها در مجموع پنج نفر با مراجعه حضوری به فرمانداری انصراف خود را از ادامه رقابت‌ها به طور کتبی اعلام کردند.

فرماندار نهاوند اضافه کرد: تعداد ۳۳ کاندیدا در این شهرستان برای راه‌یابی به مجلس رقابت می‌کنند و تا یک روز قبل از شروع زمان رأی‌گیری فرصت تبلیغات دارند.

وی با اشاره به اینکه برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات حدود ۴۰۰۰ نفر از عوامل اجرایی، نظارت و بازرسی فعالیت دارند، تأکید کرد: وظیفه همه ما فراهم کردن تمهیدات برای برگزاری انتخابات است و به یاری خدا مردم شهرستان با حضور پرشور خود دشمنان را ناامید می‌کنند.

احمدوند یادآور شد: با وجود همه توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان برای ناامیدی مردم، به یاری خدا در روز انتخابات مردم با حضور گسترده خود دشمنان را ناکام می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت چهار شاخص مدنظر رهبر معظم انقلاب اسلامی است و وظیفه و ملاک همه ما عمل به فرمایشات ایشان است.

به گفته فرماندار نهاوند، مردم با بصیرت و آگاه شهرستان همواره نشان دادند به موقع در صحنه حضور می‌یابند و ان‌شاءالله در روز ۱۱ اسفند با حضور پرشور خود حماسه‌ای دیگر خلق می‌کنند.

به گزارش ایسنا دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha