• چهارشنبه / ۹ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۳:۴۷
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402120905991
  • خبرنگار : 50176

یک مدرس سواد رسانه‌ای:

حضور مردم در انتخابات فعلی، تصویری رسانه‌ای از ملتی متحد خلق می‌کند

حضور مردم در انتخابات فعلی، تصویری رسانه‌ای از ملتی متحد خلق می‌کند

ایسنا/لرستان یک مدرس سواد رسانه‌ای در کارگاه آموزشی « جنگ شناختی و انتخابات» گفت: نمونه بارز جنگ شناختی را در روند انتخابات ایران می‌توان مشاهده کرد.

امین جعفری امروز نهم اسفندماه در دانشگاه علمی کاربردی لرستان بیان کرد: با همکاری دانشگاه علمی کاربردی لرستان و سازمان فضای مجازی بسیج شهرستان خرم‌آباد، باهدف توانمندسازی مدرسان نهضت‌ سواد رسانه‌ای استان، کارگاه آموزشی «جنگ شناختی و انتخابات» در دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزار شد.

وی با بیان اینکه در جنگ شناختی، کارکردهای دینی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی هدف قرار داده می‌شود، تصریح کرد: از این‌رو هرکجا مردم حضور داشته باشند، آن‌جا هم جنگ شناختی در جریان است.

این مسئول از رسانه به عنوان بَستر گفت‌وگو نام برد و گفت: با هدف آشنایی با تکنیک‌های جنگ شناختی دشمن و افزایش سطح مهارت سواد رسانه‌ای اقشار مختلف به ویژه فعالان فرهنگی و رسانه‌ای، کارگاه‌های آموزشی متعددی در حوزه رسانه، توسط روابط‌عمومی این دانشگاه برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران تلاش می‌کنند با سوءاستفاده از برخی وقایع و برقراری ارتباط معنایی بین حوادث و روندهای مختلف، اینگونه القاء کنند که شرکت نکردن در انتخابات نوعی اعتراض یا کنش‌گری انتقادی نسبت به وضعیت امروز معیشتی مردم است.

مدرس سواد رسانه‌ای ادامه داد: در حالی که همین دشمن در طول این سال‌ها خودش با وضع شدیدترین تحریم‌های طول تاریخ جهان بر علیه ایران، بزرگ‌ترین ضربات را به معیشت مردم وارد کرده است.

وی افزود: عمق فاجعه آنجاست که نظام استکبار جهانی با این همه توان تبلیغاتی و رسانه‌ای به محض اینکه احساس امیدواری کند از اینکه ممکن است، اندکی از مشارکت و همراهی مردم با نظام کاسته شده، باز هم بر اقدامات خصمانه بر علیه نظام و مردم ایران اضافه می‌کنند و قطعا فشار تحریمی را افزایش خواهند داد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان تصریح کرد: در واقع حضور مردم و مشارکت آن‌ها در انتخابات، علاوه بر خلق تصویری رسانه‌ای از ملتی متحد، این سیگنال را به جهان صادر می‌کند که ملت ایران همچنان مستحکم در کنار هم هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha