• چهارشنبه / ۹ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۵:۰۱
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402120906084
  • منبع : نمایندگی سمنان

دعوت بسیج رسانه استان سمنان برای حضور حداکثری در انتخابات ۱۱ اسفندماه

دعوت بسیج رسانه استان سمنان برای حضور حداکثری در انتخابات ۱۱ اسفندماه
عکس تزئینی ست

ایسنا/سمنان سازمان بسیج رسانه استان سمنان مردم این استان را به حضور حداکثری در انتخابات ۱۱ اسفندماه دعوت کرد.

بسیج رسانه استان سمنان ۹ اسفندماه اعلام کرد: به نمایندگی از تمامی همسنگران رسانه ای در جای جای استان سمنان مقتدرانه قول می دهد که مانند همه ملت همیشه در صحنه جمهوری اسلامی ایران با حضوری پرشکوه در این میدان بزرگ، از آرمان والای امامین انقلاب و شهدای بخون خفته کشورمان دفاع کنیم.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی بسیج استان در این بیانیه آمده است:

میهن سرفراز و اسلامی ما در روزهای آینده آماده یک افتخار آفرینی دیگر در عرصه سرنوشت ساز انتخابات می شود و این صحنه حساس و تعیین کننده با انواع ابراز رسانه ای دشمن به میدان رویارویی تمام عیاری تبدیل شده چرا که بدخواهان قسم خورده این وطن و این انقلاب با دسیسه های متنوع به دنبال ناامید سازی مردم و قهر با صندوق رای هستند و در جبهه رو در رو، راست قامتان قلم به دستی استوار ایستاده اند تا بار دیگر توطئه شوم استکبار جهانی را نقش بر آب کنند.

چون همیشه این اصحاب رسانه و مطبوعات و خبرگزاری ها و فعالان فضای مجازی هستند که با تسلط مثال زدنی بر فریب کاری دشمنان در صحنه سازی های رسانه ای جانانه به پاتک های حریف مزدور پاسخ می دهند و بصورت شبانه روزی مقابل این سیاه نمایی افکار عمومی چراغ روشنگری و علم تبیین به دست گرفته اند تا وظیفه تاریخی خود را در هدایت اذهان جامعه بخصوص نسل جوان و نوجوان به اثبات رسانند.

رسالت امروز رسانه نگاران استان بی شک، دعوت چهره به چهره و رو در رو با منطق قوی برای مشارکت حداکثری در روز ۱۱ اسفند است تا با تدبیر خالصانه، خواب آشفته ددمنشان تعبیر نشود و بعد از ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ ، روز انتخابات نیز در کتاب پیروزی های ملت غیور و شهید پرور استان و کشور ثبت شود.

بسیج رسانه استان سمنان به نمایندگی از تمامی همسنگران رسانه ای در جای جای استان سمنان مقتدرانه قول می دهد که مانند همه ملت همیشه در صحنه جمهوری اسلامی ایران با حضوری پرشکوه در این میدان بزرگ، از آرمان والای امامین انقلاب و شهدای بخون خفته کشورمان دفاع کنیم و از تمام مردم سخت کوش و با ایمان استان سمنان دعوت می کنیم در این راه پر افتخار هم قدم و دوشادوش هم سربلندی ایران را رقم بزنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha