• چهارشنبه / ۹ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۵:۱۶
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1402120906104
  • خبرنگار : 50635

رئیس کل دادگستری هرمزگان:

تکیه بر آرای مردمی نشان دهنده بلوغ سیاسی در نظام اسلامی است

تکیه بر آرای مردمی نشان دهنده بلوغ سیاسی در نظام اسلامی است

ایسنا/هرمزگان رئیس کل دادگستری هرمزگان تکیه بر آرای مردم را مهم‌ترین ویژگی انتخابات پس از پیروزی انقلاب اسلامی برشمرد و این موضوع را نشان‌دهنده رشد و بلوغ سیاسی و اجتماعی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست.

مجتبی قهرمانی، امروز (نهم اسفندماه)، در حاشیه بازدید از هیات نظارت بر انتخابات شورای نگهبان استان هرمزگان، با اشاره به لزوم بررسی قوانین و ظرفیت‌های قانونی کشور برای جلوگیری از بروز هرگونه تخلف انتخاباتی، اظهار کرد: مردم استان هرمزگان اطمینان داشته باشند که دستگاه قضایی اجازه نمی‌دهد کوچک‌ترین شبهه یا خدشه‌ای به آرای عمومی وارد شود.

وی، با اشاره به نظارت مستمر بر برگزاری انتخابات، عنوان کرد: با هرگونه تخلف احتمالی برخورد خواهد شد تا امنیت کامل در شعب اخذ رای برای مردم فراهم شود.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان، ضمن قدردانی از تلاش‌های مجموعه نمایندگی دفتر شورای نگهبان در استان هرمزگان، تصریح کرد: در حوزه انجام وظایف قانونی دستگاه قضایی همواره آمادگی تعامل و همکاری با دستگاه‌های مربوطه را دارد تا شاهد برگزاری یک انتخابات سالم باشیم.

قهرمانی اظهار کرد: بررسی روند برگزاری انتخابات تاکنون نشان دهنده این است که روند در چارچوب قانونی خود در حال پیش‌رفتن است امیدوارم با تداوم این روند عید سیاسی و اجتماعی استان هرمزگان را در کنار سایر اعیاد شعبانیه جشن بگیریم.

وی تاکید کرد: حضور حداکثری مردم در عرصه انتخابات، دشمن را متناسب با برنامه‌ریزی‌ها و سرمایه گذاری‌های هنگفتی که انجام داده است، با شکست سختی مواجه خواهد کرد.

رئیس کل دادگستری هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود، تکیه بر آرای مردم را مهم‌ترین ویژگی انتخابات پس از پیروزی انقلاب اسلامی برشمرد و این موضوع را نشان‌دهنده رشد و بلوغ سیاسی و اجتماعی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد.

پیش از این نیز رئیس کل دادگستری هرمزگان به همراه جمعی از مسئولان قضایی از هیئت نظارت بر انتخابات شورای نگهبان استان بازدید کرد و ضمن بررسی مسائل با مسئولان و اعضای این ستاد به تبادل نظر پرداخت.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری جمعه؛ یازدهم اسفند برگزار می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha