• چهارشنبه / ۹ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۵:۲۵
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1402120906128
  • خبرنگار : 50184

به میزبانی دانشگاه رازی

نشست آزاداندیشی کاندیداهای مجلس خبرگان در کرمانشاه برگزار شد

نشست آزاداندیشی کاندیداهای مجلس خبرگان در کرمانشاه برگزار شد

ایسنا/کرمانشاه نشست آزاد اندیشی کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری با حضور آیت الله علما کاندیدای انتخابات مجلس خبرگان رهبر در استان کرمانشاه و نماینده آیت الله نریمانی دیگر کاندیدای انتخابات مجلس خبرگان در استان به میزبانی دانشگاه رازی برگزار شد.

 آیت الله مصطفی علما کاندیدای مجلس خبرگان رهبری در استان، امروز(9 اسفند) در این نشست، با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران حرکتی بزرگ را بین مردم کشورمان بوجود آورد، اظهارکرد: شرایطی که پس از انقلاب اسلامی در ایران داریم، با دوران قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست.

وی افزود: در طول بیش از چهار دهه گذشته پیشرفت های زیادی در کشور داشته ایم و امروز تنها یک مشکل بزرگ داریم که باید برطرف شود و آن مشکل اقتصادی است. اگر مشکلات اقتصادی رفع شود، دیگر مشکل چندانی در کشور نخواهیم داشت.

آیت الله علما تاکید کرد: پیش از انقلاب، آمریکایی ها در کشورمان و از جمله در همین کرمانشاه مستشاران خود را مستقر کرده بودند، نفت و گاز ما را به غارت می بردند و در همه امور ما دخالت می کردند و حتی از ما حق توحش می گرفتند، اما امروز استقلال کامل داریم و کشوری مقتدر هستیم.

آیت الله علما با بیان اینکه امروز ایران اسلامی به عنوان یک ابرقدرت بزرگ در خاورمیانه مطرح است، تاکید کرد: امروز در حوزه نظامی از قدرت های برتر دنیا هستیم تا جایی که کشورهای بزرگ دنیا درخواست خرید تجهیزات نظامی از ما دارند.

وی در ادامه یکی دیگر از برکات این انقلاب را حق مردم در تعیین سرنوشت خود عنوان کرد و گفت: اگر امروز همگی ما به پای صندوق های رای برویم، پیش از آنکه به فرد خاصی رای بدهیم، به انقلاب و اسلام رای داده ایم.

کاندیدای مجلس خبرگان رهبری در کرمانشاه عنوان کرد: ما امروز کشور قدرتمندی داریم که باید با کمک هم و حضور در انتخابات این عزت و قدرت را حفظ کنیم.

مهدی جوهری نماینده آیت الله امان نریمانی کاندیدای مجلس خبرگان رهبری در کرمانشاه نیز در این نشست گفت: موضوع مهم در انتخابات پیش رو، مشارکت حداکثری مردم در تعیین سرنوشت خود است.

وی افزود: هرچند ما در استانی زندگی می کنیم که دارای تنوع قومی، زبانی و فرهنگی زیادی است، اما خوشبختانه در طول سالیان دراز همگی با وحدت در کنار هم زندگی کرده ایم و در انتخابات پیش رو هم حضوری پرشور خواهیم داشت.

نماینده آیت الله نریمانی در این نشست تاکید کرد: علیرغم اینکه با مشکلات زیادی همچون مشکلات اقتصادی در کشور مواجه هستیم، اما پای نظام خود هستیم و در انتخابات مشارکت خواهیم داشت.

وی در ادامه به کاندیداتوری سه نفر برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری در کرمانشاه اشاره کرد و گفت: موضوع قابل توجه این است که خوشبختانه هر سه این کاندیداها اصالتا از استان کرمانشاه هستند.

جوهری در ادامه به معرفی آیت الله نریمانی  پرداخت و گفت: ایشان شخصیتی فراجناحی دارد و وابسته به هیچ حزب و جناح سیاسی نیست.

وی پایبندی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، عدم دخالت در عزل و نصب ها، پاسخگو بودن، صادق بودن، تلاش برای وحدت آفرینی، نداشتن تکبر، ساده زیستی و... را از ویژگی های شخصیتی این کاندیدای مجلس خبرگان رهبری اعلام کرد.

آیت الله علما، آیت الله نریمانی و حجت الاسلام و المسلمین خطیبی سه کاندیدای انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان کرمانشاه هستند که دو نفر آنها با رای مردم به این مجلس راه خواهد یافت.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha