• چهارشنبه / ۹ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۵:۲۶
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1402120906132
  • خبرنگار : 50229

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان:

حضور گسترده در انتخابات پشتوانه نظام و کشور است

حضور گسترده در انتخابات پشتوانه نظام و کشور است

ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان با اشاره به نقش و اهمیت انتخابات در توسعه کشور، از عموم مردم به ویژه خانواده صنعت برق برای حضور گسترده در پای صندوق رای دعوت کرد.

علی اسدی در گفت و گو با ایسنا با تاکید بر حضور و مشارکت مردم در انتخابات اظهار کرد: مشارکت در انتخابات که جلوه‌ای از مردم‌سالاری دینی است فرصتی پیش روی مردم برای انتخاب نمایندگانی از جنس مردم بوده تا با تکیه بر قانون و قانون‌گذاری، مطالبات خود در حوزه‌های مختلف را پیگیری و از این طریق به خواسته‌های خود که همان عمران و آبادانی کشور است، دست پیدا کنند.

وی افزود: حضور گسترده در انتخابات علاوه بر مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خود و ایجاد فرصت سازندگی برای کشور، به عنوان یک پشتوانه برای نظام و کشور نیز عمل خواهد کرد و قدرت کشور را در عرصه‌های بین‌المللی افزایش می‌دهد و نقشه دشمنان برای دست‌درازی به این آب و خاک را خنثی می‌کند.

اسدی عنوان کرد: حضور و مشارکت گسترده در انتخابات و انتخاب نمایندگان شایسته کمک خواهد کرد با وضع قوانین مناسب و استفاده از ظرفیت‌های موجود، توسعه زیرساخت‌ها در کشور تقویت شود و به عنوان نمونه صنعت برق نیز در این مسیر پرافتخاری که با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی طی کرده است، پایدارتر از قبل رو به جلو حرکت کند.

وی بیان کرد: اینجانب از عموم مردم ایران‌دوست به ویژه خانواده بزرگ صنعت برق دعوت می‌کنم که در روز جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ با حضور گسترده در پای صندوق رای، یکبار دیگر مشارکتی به یاد ماندنی در جهت ساخت و توسعه ایران اسلامی داشته باشند.

طبق برنامه زمان‌بندی ستاد انتخابات کشور، دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در روز جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha