• چهارشنبه / ۹ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۵:۴۷
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402120906160
  • خبرنگار : 30147

فرمانده انتظامی کاشمر:

خودروهای شرکت کننده در کاروان‌های تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی ‌توقیف می‌شوند

خودروهای شرکت کننده در کاروان‌های تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی ‌توقیف می‌شوند
عکس از آرشیو است

ایسنا/خراسان رضوی فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر از توقیف خودروهای شرکت کننده در کاروان‌های تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی خبر داد.

سرهنگ حسن مشهدی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به بند ۱۰ ماده ۸۲ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی که استفاده از کاروان‌های تبلیغاتی را ممنوع کرده است، از جریمه و توقیف خودروهای شرکت کننده در کاروان‌های تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی که در معابر شهری و بین شهری تردد می‌کنند خبر داد.

وی در همین خصوص از همه رانندگان و مالکین خودروها خواست تا با احترام به قانون، از شرکت در کاروان‌های تبلیغاتی به دلیل ایجاد ترافیک، راه‌بندان و نهایتاً بروز نارضایتی بین شهروندان عزیز، اجتناب کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر با تأکید بر اینکه راه‌اندازی کارناوال‌های تبلیغاتی توسط نامزدهای انتخاباتی ممنوع و با خاطیان برخورد خواهد شد، گفت: انتظار می‌رود افراد حاضر در این رقابت این مهم را رعایت کنند.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی با تمام قوا و تجهیزات برای ایجاد فضای امن برای برگزاری انتخابات سالم تلاش خود را به کار گرفته است، بر اینکه انتخابات باید در کمال امنیت و آرامش برگزار شود تاکید و عنوان کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته همه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و آرام اندیشیده شده است.

مشهدی یکی از وظایف نیروی انتظامی در مأموریت‌ها را حفظ امنیت انتخابات دانست و گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات در حقیقت ناامیدی دشمن و شکست آن‌ها است.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر خاطرنشان کرد: تدابیر لازم برای برقراری آرامش و امنیت انتخابات اندیشیده شده است و پلیس کاشمر با آمادگی صددرصدی امنیت این حماسه ملی را برقرار خواهد کرد.

 وی همچنین اظهار کرد:‌ پیش‌بینی‌های لازم در حوزه‌های مختلف در بحث مسائل امنیتی و انتظامی صورت گرفته و پلیس با همکاری دیگر دستگاه‌های امنیتی آمادگی کامل برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر انتخابات را دارد.

مشهدی در ادامه از رأی دهندگان خواست پس از شرکت در انتخابات از توقف در محل رأی‌گیری برای جلوگیری از ازدحام پای صندوق رأی، خودداری کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده مشکلی در این زمینه می‌توانند با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha