• چهارشنبه / ۹ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۶:۴۴
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1402120906216
  • خبرنگار : 50532

فرماندار آستارا خبر داد

پیش‌بینی ۲۵ صندوق اخذ رای برای روستاهای بخش لوندویل شهرستان آستارا

پیش‌بینی ۲۵ صندوق اخذ رای برای روستاهای بخش لوندویل شهرستان آستارا

ایسنا/گیلان فرماندار آستارا با اشاره به اختصاص ۲۵ صندوق ثابت و سیار اخذ رای برای روستاهای بخش لوندویل شهرستان آستارا برای برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری گفت: از این تعداد ۱۰ صندوق در حوزه شهری و ۱۵ صندوق در حوزه روستایی برای جمع‌آوری آرای مردم بخش لوندویل شهرستان آستارا در نظر گرفته شده است.

محمد رضا شهاب‌زاده عصر چهارشنبه ۹ اسفند ماه در بازدید از بخشداری لوندویل شهرستان مرزی بندر آستارا در جمع بخشدار، پرسنل و تعدادی از دهیاران بخش لوندویل اظهار کرد: تمامی تمهیدات لازم برای حضور گسترده مردم شهرستان آستارا در انتخابات پیش‌رو در یازدهم‌ اسفندماه فراهم است و به طور قطع مردم آستارا در حوزه‌های شهری و روستایی بار دیگر انسجام، همدلی و وفاداری خود به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را با حضور پرشور در پای صندوق‌های رای به نمایش می‌گذارند.

وی با اشاره به ۱۳ روستای بخش لوندویل شهرستان آستارا و اختصاص ۲۵ صندوق أخذ رأی برای بخش لوندویل افزود: مشارکت در امر انتخابات و تعیین سرنوشت کشور توسط مردم، یکی از برکات انقلاب اسلامی ایران است.

بخشدار لوندویل نیز در این بازدید با اشاره به آمادگی بخش لوندویل شهرستان آستارا برای برگزاری انتخابات اظهار کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران انتخابات به وسیله مردم آگاه و همیشه در صحنه برگزار می‌شود و نتیجه آن نیز با اراده مردم رقم می‌خورد.

نوربخش خوش سلیقه با بیان اینکه حضور مردم ایران اسلامی در دوره‌های مختلف انتخابات حماسه آفرین بوده است، گفت: با توجه به موقعیت حساس کنونی و در حالی که دشمنان انقلاب با در اختیار گرفتن تمامی امکانات نرم افزاری و سخت افزاری علیه انتخابات پیش رو برنامه‌ریزی کرده‌اند، تنها حضور مردم می‌تواند زمینه‌های عقب‌نشینی و یاس دشمنان را فراهم کند.

وی تصریح کرد: تمامی امکانات لازم برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات در روستاهای بخش لوندویل شهرستان آستارا تدارک دیده شده است.

به گزارش ایسنا، شهرستان مرزی بندر آستارا با حدود ۹۵ هزار نفر جمعیت در دو بخش مرکزی و لوندویل در شمال غربی استان گیلان و مرز کشور جمهوری آذربایجان قرار دارد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha