• چهارشنبه / ۹ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۷:۱۴
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1402120906249
  • خبرنگار : 50042

مدیر مخابرات منطقه گیلان خبر داد

پیش‌بینی تمهیدات لازم برای پایداری شبکه مخابراتی گیلان در روز انتخابات

پیش‌بینی تمهیدات لازم برای پایداری شبکه مخابراتی گیلان در روز انتخابات

ایسنا/گیلان مدیر مخابرات منطقه گیلان گفت: با توجه به اهمیت ارتباطات در فرآیند انتخابات، تمهیدات لازم جهت پایداری شبکه و تیم‌های عملیاتی برای رفع اشکالات احتمالی در شبکه ثابت و سیار پیش‌بینی و هماهنگی لازم انجام شده است.

یداله حسنی در گفت‌وگو با ایسنا در رابطه با اقدامات شرکت مخابرات استان در راستای برگزاری انتخابات الکترونیک در حوزه انتخابیه رشت و خمام، اظهار کرد: با توجه به فرآیند برگزاری انتخابات که احراز هویت شخص رای‌ دهنده باید به صورت برخط انجام شود، در این راستا با مشخص شدن مکان شعب ثابت و سیار اخذ رای توسط مبادی ذی‌ربط، پوشش‌های ارتباطی در محل شعب اخذ رای بررسی شده و همکاران مخابرات شهرستان‌ها با فرمانداری‌های مربوطه فرآیند بررسی پوشش ارتباطی با دستگاه‌های احراز هویت را انجام داده‌اند.

وی افزود: جلسات فناوری اطلاعات استانداری با حضور اعضا جهت بررسی موارد مربوطه با ستاد انتخابات کشور به صورت منظم تشکیل و مخابرات منطقه گیلان در این جلسات حضوری فعال دارد.

مدیر مخابرات منطقه گیلان در خصوص اقدامات انجام شده در بخش‌های ثابت و سیار مخابرات تصریح کرد: با عنایت به اینکه در فرآیند برگزاری انتخابات، شرکت مخابرات ایران و شرکت ارتباطات سیار نقش اصلی در تامین ارتباطات مورد نیاز شعب اخذ رای را دارند، عملیات توسعه و بهینه‌سازی سایت‌های همراه در شهرها و روستاها با جدیت پیگیری شده تا بتوانیم بهترین پوشش را در ایام انتخابات داشته باشیم. البته در زمان برگزاری انتخابات، رومینگ همراه اول با سایر اپراتورها برقرار خواهد شد.

حسنی اضافه کرد: با توجه به اهمیت ارتباطات در فرآیند انتخابات، تمهیدات لازم جهت پایداری شبکه و تیم‌های عملیاتی جهت رفع اشکالات احتمالی در شبکه ثابت و سیار پیش‌بینی و هماهنگی لازم انجام شده است.

مدیر مخابرات منطقه گیلان بیان کرد: در راستای برگزاری هر چه بهتر انتخابات روز جمعه، ۱۱ اسفندماه سالجاری کلیه فرمانداری‌ها و بخشداری‌های سطح استان به شبکه فیبر نوری اینترنت پر سرعت متصل شده‌اند.

مدیر مخابرات منطقه گیلان با تاکید بر اینکه انتخابات به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی(مد ظله العالی) محل بروز و تحقق خواست اکثریت است و متعلق به مردم، نظام جمهوری اسلامی و اسلام است، تصریح کرد: از همه مردم شریف استان جهت حضور حداکثری برای انتخابات مهم روز جمعه ۱۱ اسفند دعوت می‌کنیم تا بار دیگر در انتخاباتی که نشانه جمهوریت این نظام در کنار اسلامیت آن است، حضوری پرشور داشته باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha