• چهارشنبه / ۹ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۸:۰۵
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1402120906285
  • خبرنگار : 50444

مدیرکل آموزش و پرورش استان مطرح کرد

آمادگی دانش آموزان خراسان شمالی برای مشارکت در انتخابات

آمادگی دانش آموزان خراسان شمالی برای مشارکت در انتخابات

ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: دانش آموزان و رأی اولی‌های استان برای مشارکت در انتخابات ۱۱ اسفند ماه آماده و پای کار هستند.

ابوالقاسم اکبری امروز در گردهمایی بزرگ رأی اولی ها که با حضور بیش از ۷۰۰ نفر از دانش آموزان رأی اولی و مدیران و مسئولان استان در مصلای امام خمینی (ره) بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: در آستانه انتخابات ۱۱ اسفند هستیم و به همین دلیل همایش دختران و سفیران مشارکت را برگزار کردیم و امیدواریم سبب اطلاع جامعه هدف ما از تکلیفی که بر دوش آن‌ها است، شود.

وی گفت: مردم عزیز به ویژه فرهنگیان و ۲۰ هزار نفر رأی اولی، با حضور پرشو خود در انتخابات، مشت محکمی بر دهان استکبار خواهند زد و برگ زرین دیگری بر تاریخ پرافتخار استان می‌افزایند.

وی ادامه داد: علاوه بر این ۱۷۰ هزار سفیر مشارکت نیز به تبیین اهمیت حضور حماسی در عرصه های اجتماعی و سیاسی می پردازند.

اکبری تاکید کرد: اعتقاد داریم که هر رأی دانش‌آموزان، معلمان، اولیا و همه مردم، موشک نقطه زنی بر قلب اسرائیل غاصب و آمریکای جنایتکار خواهد بود.

دانش آموزان سفیران مشارکت هستند 

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران، امروز با اقتدار و عظمت در مسیر پیشرفت و توسعه حرکت می کند و خار چشم دشمنان و باعث امید و تقویت دوستان در اقصی نقاط ایران و خارج از کشور شده است.

اکبری گفت: ایران بعد از ۴۵ سال و تربیت موفق فرزندان، در حوزه های مختلف قوی شده است و جوانان ما در عرصه های مختلف خوش درخشیده اند و در جای جای ایران و جهان حرف‌ها برای گفتن دارند و جزو پنج کشور برتر در سلول های بنیادین و نانو شده است.

وی دانش‌آموزان را آینده سازان نظام و طلایه داران علم و ادب و دانایی و معلمان را نیز معماران بزرگ تعلیم و تربیت دانست.

آمادگی دانش آموزان خراسان شمالی برای مشارکت در انتخابات

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات استان نیز در این مراسم گفت: مشارکت مردم در انتخابات نقطه قوت و اتکای جمهوری اسلامی و مایه استحکام ملت در مقابل توطئه های دشمنان است.

عابدین عابدی مقدم، حضور رأی اولی‌ها در انتخابات پیش رو را تعیین کننده و موثر دانست و افزود: نقش آفرینی آگاهانه شما، پای صندوق های رأی بر سرنوشت کشور در چهار سال آتی موثر خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha