• چهارشنبه / ۹ اسفند ۱۴۰۲ / ۲۰:۱۶
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1402120906372
  • خبرنگار : 71951

برگزاری بیست و چهارمین جلسه هیات اجرایی انتخابات در پاکدشت

برگزاری بیست و چهارمین جلسه هیات اجرایی انتخابات در پاکدشت

ایسنا/تهران کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی بیست و چهارمین جلسه هیات اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی روز چهارشنبه به ریاست فاضل کارخانه فرماندار پاکدشت و با حضور منصوری وش، رئیس دفتر و اعضای هیات نظارت، معاونین فرماندار و اعضای هیات اجرایی انتخابات به منظور گزارش اعضا از آخرین اقدامات صورت گرفته در جهت آموزش عوامل اجرایی و تجهیز شعب اخذ رای در محل فرمانداری برگزار شد.

فاضل کارخانه، فرماندار شهرستان پاکدشت بیان کرد: بصیرت مردم این بار نیز توطئه دشمنان را خنثی می‌کند.

فرماندار پاکدشت گفت: تلاش‌های بسیاری از سوی دشمنان و مخالفان نظام صورت گرفته است تا مردم را از حضور در عرصه انتخابات و تصمیم گیری برای سرنوشت خودشان مأیوس کنند ولی قطعا بصیرت و شناخت مردم، این بار نیز این توطئه را خنثی می‌کند.

کارخانه افزود: مشارکت بالای مردم در انتخابات همواره نشان‌دهنده پشتوانه مردمی نظام است که این مشارکت و انتخاب هوشمندانه، همواره خنثی کننده‌ و ابطال سِحر توطئه‌ها و سیاست‌های شوم دشمنان بوده است.

وی بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی را جمهوریت نظام دانست و افزود: مشارکت خود مردم در فرایند اداره کشور نشان از مردم‌سالاری دینی و حقیقی در این نظام بوده که نقش مهمی در تعیین خط‌مشی اداره کشور خواهد داشت.

فرماندار شهرستان پاکدشت با بیان اینکه رأی مردم امانت و حق‌الناس است، اظهار داشت: ما به عنوان مجریان انتخابات با رعایت اصل بی‌طرفی نباید گرایشی نسبت به هیچ جریان و کاندیدای خاص داشته باشیم و نظرات شخصی نباید در امور انتخابات دخالت داده شود.

کارخانه در پایان بیان کرد: مردم ولایت‌دار شهرستان پاکدشت که در تمامی مراحل نظام، همیشه در صحنه حضور داشتند، این بار نیز با شرکت در انتخابات یازدهم اسفند ماه، ثابت می‌کنند که گذر زمان و تبلیغات ناجوانمردانه دشمنان، از عشق و ارادت آنان به انقلابی که به واسطه خون هزاران شهید به دست آمده نمی‌کاهد.

 انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha