• چهارشنبه / ۹ اسفند ۱۴۰۲ / ۲۳:۳۶
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402120906457
  • خبرنگار : 50628

فرماندار گالیکش:

اجرای ۳۴۸ مصوبه انتخاباتی در گالیکش/ مردم در بزنگاه‌ها پشتیبان میهن هستند

اجرای ۳۴۸ مصوبه انتخاباتی در گالیکش/ مردم در بزنگاه‌ها پشتیبان میهن هستند

ایسنا/گلستان فرماندار شهرستان گالیکش با اعلام آمادگی این شهرستان برای اجرای بی‌نقض انتخابات جمعه ۱۱ اسفندماه، گفت: ۳۴۸ مصوبه انتخاباتی در ستاد انتخابات این شهرستان در همین راستا اجرایی شده است.

محمدرضا میرنیا شامگاه چهارشنبه، نهم اسفندماه در نشست مشترک ستاد انتخابات شهرستان‌های مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه تپه با استاندار گلستان با اشاره به اینکه تا کنون بالغ بر ۲۱۰ جلسه ستاد انتخابات شهرستان گالیکش برگزار شده است، اظهار کرد: این جلسات بالغ بر ۳۴۸ مصوبه داشته است که همه آن‌ها به بهترین کیفیت ممکن اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه حدود ۱۵۰ بنر در روزهای گذشته و توسط کمیته امحا در سطح شهر جمع آوری شده است، افزود: برگزاری جشن‌های انتخاباتی و همایش های بزرگ حضور به منظور افزایش مشارکت در انتخابات از جمله اقداماتی است که ستاد انتخابات شهرستان اجرایی کرده است.

فرماندار شهرستان گالیکش از برگزاری جشن «شکوه ایران زمین» با حضور ۴ هزار نفری مردم و همچنین ویژه برنامه «خیابان آینده» خبر داد و گفت: برنامه شاخص دیگر ما اجرای همایش رای‌اولی‌ها و به صورت نمادین تبدیل یک مدرسه به شعبه اخذ رای و انجام نمادین فرآیند انتخابات برای دانش آموزان بوده است.

میرنیا بر ضرورت جلوگیری از تضییح حقوق مردم و آسیب زدن به اموال عمومی در فرآیند تبلیغات داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد و ادامه داد: ضمن ارائه آموزش به کاربران شعب اخذ رای تمامی عوامل اجرایی انتخابات در شهرستان گالیکش آموزش‌های لازم را دیده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه سه مانور انتخاباتی در سطح شهرستان اجرایی شده است، خاطرنشان کرد: بر اساس ارزیابی‌های استانی ستاد انتخابات شهرستان گالیکش در هر سه مانور در زمره شهرستان‌های برتر استان گلستان بوده است.

فرماندار شهرستان گالیکش با اشاره به اینکه در بزنگاه‌های تاریخ همواره مردم گالیکش نشان داده‌اند که حماسه‌آفرینی خواهند کرد، افزود: روز جمعه شاهد یکی دیگر از جلوه‌های حماسه آفرینی مردم شریف گالیکش همگام با ملت شریف ایران اسلامی خواهیم بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha