• پنجشنبه / ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ / ۰۰:۵۳
  • دسته‌بندی: تشکل‌های دانشجویی
  • کد خبر: 1402121006473
  • خبرنگار : 71963

دعوت انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده دکتر شریعتی از دانشجویان برای مشارکت در انتخابات

دعوت انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده دکتر شریعتی از دانشجویان برای مشارکت در انتخابات

انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده دکتر شریعتی با صدور بیانیه‌ای از دانشجویان برای مشارکت پرشور در انتخابات دعوت کرد.

به گزارش ایسنا، در این بیانیه آمده است:

سوره رعد آیه ۱۱انَّ اللَّهَ لَا یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّیٰ یُغَیِّرُوا مَا بِأَنْفُسِهِمْ ۗ : خدا حال هیچ قومی را دگرگون نخواهد کرد تا زمانی که خود آن قوم حالشان را تغییر دهند.

از منظر دین مبین اسلام رای دادن تنها حق یک فرد نیست؛ بلکه تکلیف شرعی اوست. چرا که اگر رای ندادن ما به فردی درست و کارآمد، سبب راه یافتن فردی نادرست به بدنه‌ی حاکمیت شده و به دنبال آن جامعه دچار انحراف شود، مسئول این انحراف ما هستیم. از همین رو وظیفه تمام اقشار جامعه علی‌الخصوص قشر دانشجو که بدنه‌ی نخبگانی مملکت محسوب شده و حلقه میانی حکومت و عموم جامعه است، آن است که در گام اول وظیفه‌ی خود

مبنی بر شرکت در انتخابات را شناخته و در گام بعدی تمام تلاش خود را مبنی بر مشارکت حداکثری جامعه‌ی اسلامی در انتخابات مجلس پیش رو به کار گیرد. اینکه دشمنان ایران اسلامی تمام توان خود را در جهت کاهش مشارکت ملت ایران در این انتخابات به کارگرفته‌اند و می‌کوشند رای دادن را بی اثر جلوه دهند خود دلیلی بر اهمیت بالای انتخابات بوده و این ما هستیم که باید با حضور پر شور خودمان در انتخابات دوازدهمین دوره‌ی مجلس شورای اسلامی آن‌ها را از خیالاتِ خامشان مبنی بر تصمیم گیری برای سرنوشت این جامعه و به دنبال آن افول این کشور سرفراز و افتادن آن به دست بیگانگان جلوگیری کنیم.

اینکه برخی با رای ندادن به دنبال نشان دادن اعتراض خود هستند، هر مقدار که مشارکت پایین باشد بالاخره عده‌ای رای آورده و مجلس شورای اسلامی شکل می‌گیرد اما تفاوتش در آن است ‌که اگر مشارکت پایین باشد، افراد بی‌کفایت می‌توانند از این مسئله سوءاستفاده کرده و وارد مجلس شوند تا در چهار سالی که پیش رو دارند، روز به روز بیشتر بر مشکلات این کشور افزوده و دردهای ما را بیشتر کنند.

فرق دارد چه کسی رای بیاورد. در بین چندین هزار نامزد انتخابات قطعا شخص درستی را می‌توان با جستجو پیدا کرد که آینده‌ی این سرزمین برایش مهم بوده و تمام تلاش خود را در جهت تحول در این زمینه بگذارد؛ از همین رو انجمن اسلامی دانشجویان به همراه جمعی از اساتید دانشکده حضور پر شور دانشجویان در پای صندوق‌های رای در روز جمعه مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ را از عموم دانشجویان وطن دوست خواستار است تا بار دیگر بر دشمنان این مرز و بوم اثبات شود که ملت ایران برای آبادانی و سربلندی کشورش به میدان آمده و مجال سواستفاده به اجنبی را نخواهد داد.

دعوت انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده دکتر شریعتی از دانشجویان برای مشارکت در انتخابات

دعوت انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده دکتر شریعتی از دانشجویان برای مشارکت در انتخابات

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha