• پنجشنبه / ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ / ۰۸:۲۶
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402121006498
  • خبرنگار : 30147

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تربت‌حیدریه

بارش برف و کولاک در محور تربت‌حیدریه - مشهد/ سطح محورها به شدت لغزنده است

بارش برف و کولاک در محور تربت‌حیدریه - مشهد/ سطح محورها به شدت لغزنده است

ایسنا/خراسان رضوی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تربت‌حیدریه از بارش برف و کولاک و لغزندگی سطح محور تربت‌حیدریه - مشهد و برعکس خبر داد.

علی اصغر کرباسی در گفت و گو با ایسنا خاطرنشان کرد: با توجه به آغاز بارش برف و کولاک شدید محور تربت‌حیدریه - مشهد یخ‌زده و لغزنده است، اکنون تمامی راهداران شهرستان در آماده‌باش کامل و در حال برف‌روبی و شن و نمک‌پاشی هستند.

وی بیان کرد: بر اساس پیش‌بینی هواشناسی، بارش برف همچنان در تمامی محورهای تربت‌حیدریه ادامه دارد و عوامل راهداری در آماده‌باش کامل و در حال انجام عملیات راهداری زمستانی هستند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تربت‌حیدریه تأکید کرد: لغزندگی سطح محورها به خصوص جاده تربت‌حیدریه - مشهد باعث عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه می‌شود.

وی در همین خصوص از مردم خواست از سفرهای غیرضروری اجتناب کنند و آخرین وضعیت راه‌ها را از سامانه گویای ۲۴۱ دریافت نمایند.

کرباسی  با بیان اینکه در حال حاضر همه راه‌های ارتباطی شهرستان تربت‌حیدریه، باز و تردد در آن‌ها جریان دارد، گفت: بارش برف طی ساعات آینده در استان و شهرستان تربت‌حیدریه شدت می‌گیرد.

وی افزود: طی بازه زمانی ساعات ۲ بامداد تا ساعت ۱۰ امروز پنجشنبه در خراسان رضوی و شهرستان تربت‌حیدریه شاهد برف و کولاک خواهیم بود و احتمال مسدود شدن جاده‌های منتهی به تربت‌حیدریه وجود دارد.

کرباسی همچنین از هم‌وطنان خواست تا از سفرهای غیرضروری خودداری کنند و چنانچه قصد سفر دارند، حتماً تجهیزات ایمنی، وسایل گرمایشی و زنجیر چرخ همراه داشته باشند و از سفر در شب به طور جدی پرهیز کنند.

وی به رانندگان توصیه کرد اگر قصد عبور از محور تربت‌حیدریه -مشهد را دارند حتماً به زنجیرچرخ و سایر تجهیزات مورد نیاز زمستانی مجهز باشند و با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

در پی بارش برف و کولاک شدید و مسدود شدن مسیر تربت‌حیدریه به مشهد هم اکنون در محورهای مواصلاتی شهرستان تربت‌حیدریه، راهداران این شهرستان در قالب ۲۰ اکیپ راهداری در محور تربت‌حیدریه - مشهد و بالعکس و کمربندی شمال به جنوب و محور تربت‌حیدریه - گناباد در حال  خدمت‌رسانی به هموطنان عزیز هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha