• پنجشنبه / ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ / ۰۸:۳۰
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402121006500
  • خبرنگار : 50629

دانشگاهیان گلستان هم‌پای مردم حماسه آفرینی می‌کنند

حضور ۹۰۰ دانشجوی رای اولی در دانشگاه گنبدکاووس‌

حضور ۹۰۰ دانشجوی رای اولی در دانشگاه گنبدکاووس‌

ایسنا/گلستان رئیس دانشگاه گنبدکاووس با اشاره به اهمیت حضور تمام اقشار خصوصا دانشجویان در انتخابات ۱۱ اسفند اظهار کرد: در برهه‌ای از زمان قرار گرفته‌ایم که کشورهای مظلوم دنیا از یک سو و دشمنان نظام به عملکرد ما چشم دوخته‌اند.

دکتر حجت‌الله جعفریان در گفت‌وگو با ایسنا ضمن بیان اقدامات عملی انجام شده برای دعوت به حضور حداکثری گفت: در حال حاضر بحث مشارکت در انتخابات دارای اهمیت بسیاری می‌باشد و در این راستا بستری گفتمان ساز شامل جلسات گفت‌وگو و سخنرانی‌های تبیینی برای دانشجویان، کارکنان و اساتید دانشگاه با محوریت حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای برگزار کرده‌ایم.

وی از حضور ۹۰۰ دانشجوی جدیدالورود و رای اولی در دانشگاه خبرداد و افزود: در مهرماه جشن آغاز سال تحصیلی برای دانشجویان جدیدالورود و در بهمن ماه، جشن فارغ‌التحصیلی برای دانشجویان ترم آخر برگزار شد و قسمتی از مراسم را به بیان دستاوردهای انقلاب، روایت پیشرفت شهرستان و نقش دانشجویان به عنوان آینده سازان مملکت اختصاص داده و از لزوم مشارکت در انتخابات و انتخاب صحیح نمایندگان صالح سخن گفتیم.

رئیس دانشگاه گنبدکاووس با تاکید بر اینکه اقتدار و امنیت کشور با انتخاب افراد شایسته به عنوان قوه مقننه ارتباط مستقیم دارد، تصریح کرد: یقینا در برهه‌ای از زمان قرار داریم که کشورهای دیگر به عملکرد ما در انتخابات چشم دوخته‌اند و مهم است که دانشجویان با انتخاب نمایندگان متخصص، آینده کشور را به نحوی شایسته رقم بزنند تا با اهمیت دادن به شرکت‌های دانش بنیان، جذب نخبگان و جلوگیری از فرار مغزها، بسترهای رشد و پیشرفت کشور را فراهم آورند.

جعفریان در پاسخ به سوال تاثیر جوان‌ها در پویایی آینده کشور عنوان کرد: جوانان و دانشجویان آتیه سازان این سرزمین بوده و باید با بهره‌گیری از تجربیات مدیران موفق و در دست گرفتن امورات کشور نقش‌آفرینی کرده و ادامه دهنده راه انقلاب باشند.

وی در ادامه از حضور ۳۳۰۰ دانشجو، ۱۴۰ نفر هیئت علمی و ۳۰۰ کارمند در دانشگاه گنبدکاووس خبرداد و افزود: حدود ۳۰ درصد از این جمعیت اهل تسنن بوده و ما شاهد وحدت واقعی بین دانشجویان و اساتید اهل تسنن با برادران شیعه در دانشگاه هستیم و امیدواریم مانند همیشه و در کنار هم ضمن حضور در پای صندوق‌های رای با انتخاب اصلح، مجلسی صحیح و انقلابی را برای مملکت رقم بزنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha