• پنجشنبه / ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۱:۱۸
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1402121006645
  • خبرنگار : 50635

رئیس کل دادگستری هرمزگان:

خرید و فروش رای و راه‌اندازی کارون تبلیغاتی در روز انتخابات ممنوع است

خرید و فروش رای و راه‌اندازی کارون تبلیغاتی در روز انتخابات ممنوع است

ایسنا/هرمزگان رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: خرید و فروش رأی و راه اندازی کاروان های تبلیغاتی در روز انتخابات از مصادیق تخلفات انتخاباتی است و با متخلفان برخورد می شود.

مجتبی قهرمانی، امروز (دهم اسفندماه)، در جمع خبرنگاران، با اشاره به رصد مستمر روند برگزاری انتخابات توسط ناظرین، اظهار کرد: دستگاه‌های مسئول تمام تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی سالم وپرشور  به کار گرفته‌اند.

وی با اشاره به اهمیت همکاری مردم برای برگزاری انتخاباتی با شکوه و سالم، عنوان کرد: مردم شریف استان هرمزگان اگر در حوزه‌های انتخاباتی شاهد بروز تخلف یا جرمی بودند به سرعت موضوع را برای پیگیری از طریق سامانه سجام به قوه قضائیه ارسال کنند.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان، با بیان این نکته که سامانه «سجام» با آدرس اینترنتی Sajam.scpd.ir آماده دریافت گزارش‌های مردمی در حوزه تخلفات انتخاباتی است، بیان کرد: تشکیل شعبه ویژه رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی در سطح استان هرمزگان با هدف پیشگیری از بروز هر گونه تخلف تشکیل شد.

رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: شعب اختصاص یافته برای بررسی تخلفات انتخاباتی آمادگی دارند اخبار و گزارشات جرایم و تخلفات انتخاباتی را به صورت ویژه و خارج از نوبت رسیدگی و حکم مقتضی را در این خصوص صادر کنند.

قهرمانی خاطرنشان کرد: تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری تا ساعت ۸ صبح امروز پنجشنبه نهم اسفند مجاز بود و از این ساعت به بعد هرگونه تبلیغات نامزدها در فضای حقیقی و مجازی تخلف محسوب می‌شود و مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

قهرمانی، ضمن تاکید بر برخورد با دلالان رای، گفت: خرید و فروش رأی و راه اندازی کاروان های تبلیغاتی در روز انتخابات از مصادیق تخلفات انتخاباتی است و با متخلفان برخورد می شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha