• پنجشنبه / ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۱:۲۸
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402121006657
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

رئیس عقیدتی، سیاسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان:

عدم حضور در انتخابات، فرصت‌سازی برای دشمنان است

عدم حضور در انتخابات، فرصت‌سازی برای دشمنان است

ایسنا/اصفهان رئیس عقیدتی، سیاسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: مرکز توطئه آتش دشمن علیه جمهوری اسلامی ایران و آزادی خواهان جهان بر انتخابات اسفندماه امسال متمرکز شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حسین ایروانی در گفت‌وگو با ایسنا به اهمیت انتخابات در عرصه بین‌الملل و امنیت داخلی و خارجی اشاره و اظهار کرد: دشمن در مقاطع مختلف زمانی پس از شکست در ۸ سال دوران دفاع مقدس با جنگ فرهنگی و ترکیبی علیه نظام اسلامی ایران توطئه کرده که تاثیر بر کاهش مشارکت حداکثری سناریو مقابله آنان در سال جاری است.

وی با بیان اینکه در دو سال گذشته تاکنون علیه امید و آرامش مردم توطئه کرده‌اند، افزود: این بار مرکز آتش بر انتخابات و مشارکت حداکثری متمرکز شده تا اینگونه با کاهش وفاق و همدلی هدف خود را دنبال کنند.

رئیس عقیدتی، سیاسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان معتقد است کاهش هبستگی داخلی روزنه امید برای دشمنان بوده و اینگونه امنیت داخلی تحت تاثیر قرار گرفته و آنان از این فرصت برای تهدید علیه امنیت پایدار استفاده می‌کنند.

وی عزت و اقتدار بین‌المللی را برای امنیت پایدار مهم خواند و یادآور شد: مشارکت حداکثری ثمرات زیادی در عرصه بین‌المللی دارد که اقتدار جهانی از جمله آن است.

به گفته ایروانی، رفع نیازهای داخلی کشور به این حضور حداکثری نیاز دارد و ملت ایران مثل گذشته حماسه‌آفرینی خواهند کرد و دشمن را ناامید می.کنند.

وی عدم حضور در انتخابات را فرصت‌سازی برای دشمنان اعلام کرد و یادآور شد: خسارت به ملت ایران با ناامیدی و عدم مشارکت ایجاد می‌شود به همین دلیل اتاق فکر توطئه‌گران در این حوزه فعال شده است.

 رئیس عقیدتی، سیاسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان مشارکت در انتخابات را از بعد اعتقادی نیز مهم خواند و گفت: از منظر دین و باورهای اعتقادی نیز این حضور مهم بوده چرا که دستور از سوی علمای دینی صادر شده و واژه باید از سوی رهبر انقلاب صادر شده و همین موضوع واجب بودن حضور در انتخابات را روشن می‌کند.

ایروانی ادامه داد: حضور در انتخابات دغدغه مهمی است. بزرگان کشور و علما بر آن تاکید دارند و لازم است تا افراد متدین علاوه بر مشارکت، دیگران را نیز تشویق و ترغیب به حضور کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha