• پنجشنبه / ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۲:۰۲
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1402121006693
  • خبرنگار : 50635

دعوت مجمع فرق ادیان مذاهب هرمزگان از مردم برای شرکت در انتخابات

دعوت مجمع فرق ادیان مذاهب هرمزگان از مردم برای شرکت در انتخابات

ایسنا/هرمزگان دبیر مجمع فرق ادیان مذاهب هرمزگان (مفام) و امام جماعت شهرک مسکونی گمرک بندرعباس از مردم برای حضور در انتخابات فردا ۱۱ اسفند دعوت کرد.

حجت الاسلام علی صادقی مقدم، دبیر مجمع فرق ادیان مذاهب هرمزگان (مفام) امروز (دهم اسفندماه)، با صدور پیامی از مردم برای حضور پرشور در انتخابات فردا ۱۱ اسفند دعوت کرد.

متن کامل پیام دبیر مجمع فرق ادیان مذاهب هرمزگان بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«ان الله لایغیر ما بقوم حتی یغیروا ما بانفسهم»

انتخابات مجلس شورای اسلامی به عنوان یکی از مهم‌ترین رویدادهای سیاسی، فرصتی برای مشارکت فعال مردم در تصمیم گیری های کشور است. هر رأی به منزله یک گام در راه آبادانی و ساختن آینده بهتر کشورمان است. بنابراین با توجه به آیات شریفه قرآن (وامرهم شورا بی نهم) و آیه ۱۱ سوره رعد که ذکر شد؛ خداوند این فرصت را برای ما بوجود آورده که با قوه اختیار و آزادی بهترین را برای پیشرفت و آینده خود و فرزندانمان انتخاب کنیم، حضور فعال و پررنگ در عرصه انتخابات امری ضروری است که انتخاب درست و گزینش فرد اصلح که درخواست‌های مردم را در مجلس شورای اسلامی به کرسی بنشانند فراهم کنیم.

همچنین برای عزت بخشیدن به ایران و ایرانی، برای حفظ اقتدار کشورمان و امنیت پایدار انقلاب باید هم خود در عرصه‌ها باشیم و هم دیگران را برای حضور تشویق کنیم.

با حضور در میدان آینده سیاسی و اجتماعی کشور ساخته خواهد شد چه بهتر که خود مستقیم در تعیین آینده خود و فرزندانمان سهیم باشیم با همدلی و اتحاد وحدت کلمه می‌توانیم قطره‌ای باشیم از دریای پرتلاطم شور و شعور که خواهان اقتدار بیش از پیش نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

اینجانب با حضور خود و دعوت از آحاد مردم برای مشارکت حداکثری در روز جمعه ۱۱ اسفند ماه به ندای رهبری معظم انقلاب و آرمان‌های شهدا لبیک خواهیم گفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha