• پنجشنبه / ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۲:۰۴
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 1402121006695
  • خبرنگار : 50134

رییس اتاق بازرگانی ارومیه:

روابط تجاری و اقتصادی اتاق بازرگانی ارومیه و استان شمالی عمان افزایش می‌یابد

روابط تجاری و اقتصادی اتاق بازرگانی ارومیه و استان شمالی عمان افزایش می‌یابد

ایسنا/آذربایجان غربی رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ارومیه گفت: روابط تجاری و اقتصادی اتاق بازرگانی ارومیه و استان شمال شرقی عمان افزایش می یابد.

قاسم کریمی، 10 اسفند ماه در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری بین اتاق بازرگانی ارومیه و استان شمال شرقی عمان که در سالن اتاق بازرگانی ارومیه برگزار شد، افزود: با امضای این تفاهم نامه همکاری بین اتاق بازرگانی ارومیه و استان شمال شرقی عمان افزایش می یابد که امیدواریم این دیدار ها و مراودات در رفاه و منافع مردم هر دو استان تاثیر خوبی بگذارد.

وی تصریح کرد: تلاش می کنیم تعداد همکاری، یادداشت ها و تفاهم نامه های همکاری مداوم ، پایدار و بیشتر شود تا مسیر تجارت و توسعه اتاق های بازرگانی دو استان آذربایجان غربی و استان شمال شرقی عمان افزایش یابد.

کریمی با اشاره به اینکه در ۲روز حضور هیات فعالین اقتصادی عمان به ارومیه گوشه ای از توانمندی های ارومیه و آذربایجان غربی معرفی شد، خاطر نشان کرد: با توجه به فرصت کم حضور این هیات در ارومیه نتوانستیم تمام ظرفیت های استان اعم از معدن طلای زرشوران، مناطق ویژه اقتصادی و مناطق آزاد را معرفی کنیم. 

وی ادامه داد: برای شناساندن کامل آذربایجان غربی دوست داریم روابط خود را هم در سطح دیپلماسی و هم فعالیت اقتصادی دو استان توسعه دهیم.

در ادامه محمد بن ناصر مسکری، رئیس اتاق بازرگانی استان شمال شرقی عمان افزود: برای ادامه همکاری ها با آذربایجان غربی از هیئت اقتصادی این استان برای سفر به عمان دعوت می کنم.

وی تصریح کرد: در مدت زمان حضور در ارومیه بسیاری از توانمندی ها و ظرفیت ها و امکانات موجود در این استان از نزدیک بررسی شد و می توان همکاری های خوبی با همدیگر داشته باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha