• پنجشنبه / ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۳:۴۳
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1402121006777
  • خبرنگار : 71951

شهرستان ورامین آماده برگزاری انتخابات پرشور و باشکوه

شهرستان ورامین آماده برگزاری انتخابات پرشور و باشکوه

ایسنا/تهران حجت الاسلام محمودی امام جمعه موقت ورامین به همراه مجید درویشی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه‌ ورامین از روند آماده سازی صندوق ها و فرایند برگزاری انتخابات بازدید کردند.

مجید درویشی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه‌ ورامین، امروز ۱۰ اسفند ماه در حاشیه روند آماده سازی صندوق ها و فرآیند برگزازی انتخابات گفت: تمامی هماهنگی‌ها و تمهیدات برای برگزار دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در شهرستان ورامین اندیشیده شده است.

معاون استاندار تهران تصریح کرد: ۴۲۰ صندوق اخذ رأی در شهرستان های جنوب شرق تهران است که با توجه به پراکندگی جغرافیایی و گستره عظیم حوزه انتخابیه، صندوق هایی هم به صورت سیار در نظر گرفته شده که در ورامین ۱۵۹ صندوق قرار می گیرد که از این تعداد ۱۵۸ صندوق ثابت و یک صندوق سیار، تعداد ‌۶۰ صندوق اخذ رای در حوزه فرعی پیشوا که ۵۶ صندوق اخذ رای ثابت و تعداد ۴ صندوق در این شهرستان سیار است.

وی در ادامه بیام کرد: ۱۵۰ صندوق اخذ رای در حوزه فرعی قرچک است که ۱۴۸ صندوق اخذ رای ثابت و ۲ صندوق سیار است، ۲۰ صندوق اخذ رای در حوزه فرعی جلیل آباد است که ۱۸ صندوق ثابت و ۲ صندوق سیار است و در حوزه فرعی جواد آباد ۳۱ صندوق اخذ رأی است که ۲۲ صندوق ثابت و ۹ صندوق سیار آماده انجام فرایند اخذ رأی از مردم این مناطق هستند.

فرماندار ورامین افزود: با توکل به خداوند متعال، تمامی کارها و فعالیت ها مطابق قانون ومطابق  برنامه زمان بندی پیش رفته است که اکنون صندوق ها برای استقرار در ۱۹۰ شعبه اخذ رأی در شهرستان ورامین در حال آماده سازی است .

درویشی با اشاره به برگزاری انتخابات با کمک ۴۵۰۰ نفر عوامل اجرایی خاطرنشان کرد: روز جمعه فرایند اجرای انتخابات با کمک ۴۵۰۰ نفر از عوامل انتخابات آغاز می شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha