• پنجشنبه / ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۴:۵۷
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402121006827
  • منبع : نمایندگی سمنان

دعوت دانشگاهیان و دانشجویان دانشگاه های استان سمنان به مشارکت قوی در انتخابات ‌

دعوت دانشگاهیان و دانشجویان دانشگاه های استان سمنان به مشارکت قوی در انتخابات ‌

ایسنا/سمنان دانشجویان، اعضای هیات علمی، کارکنان،مدرسان و تشکل های دانشجویی فعال در دانشگاه های استان سمنان، آحاد مردم ایران و خصوصا مردم انقلابی استان را به مشارکت قوی در انتخابات فردا جمعه دعوت کردند.

مراکز علمی و دانشگاهی مختلف استان سمنان با صدور بیانیه های جداگانه آحاد مردم را به حضور حماسی و حداکثری در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری فراخواندند.

دعوت دانشگاهیان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به شرکت در انتخابات

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، دانشجویان، استادان، کارکنان دانشگاه و آحاد مردم را به مشارکت در انتخابات روز جمعه ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ دعوت کرد.

دکتر کامران قدس با بیان اینکه یک شور و نشاط عمومی در بین مردم وجود دارد، گفت: انتظار می‌رود که همه آحاد و اقشار مختلف مردم با حساسیت و با درک شرایطی که هم به لحاظ ملی و هم به لحاظ بین‌المللی داریم، زمینه حضور پرشکوهی را برای شرکت در انتخابات فراهم کنند.

وی تاکید کرد: حضور مردم در پای صندوق‌های رای کمک می‌کند تا بتوانیم با افزایش مشارکت در انتخابات قدرت نظام جمهوری اسلامی را نشان دهیم و هم اینکه با جدیت تلاش کنیم انتخاب اصلح داشته باشیم.

رئیس دانشگاه ادامه داد: باید تلاش کنیم کسانی را برای مجلس انتخاب کنیم که دغدغه مسائل و مشکلات مردم را داشته باشند و بتوانند هم در قانون گذاری، هم نظارت بر اجرای قانون و هم در انتخاب وزیران کارآمد برای کابینه دولت نقش تاثیرگذار داشته باشند.

دکتر قدس تصریح کرد: امیدوارم ثمره این حضور و این شوری که با حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای اتفاق می‌افتد را در پیشرفت و پیشبرد جامعه اسلامی خود شاهد باشیم.

دعوت دانشگاهیان صنعتی شاهرود به حضور در انتخابات

رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود نیز اعضای هیات علمی، کارمندان و دانشجویان دانشگاه و آحاد مردم را به مشارکت در انتخابات روز جمعه ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ دعوت کرد.

دکتر ایزدی فر رئیس دانشگاه طی پیامی به دعوت اعضای هیات علمی، کارمندان و دانشجویان دانشگاه و آحاد مردم برای مشارکت در انتخابات روز جمعه ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ پرداخت و گفت: ۱۱ اسفندماه تجلی یک حضور ملی است که ۴۵ سال با وجود دشمنی ها و تحریم ها بر عزم راسخ خود بر حفظ استقلال و عزت این مرز و بوم تاکید دارد.

وی ادامه داد: آحاد مردم ایران همچون گذشته در انتخابات این دوره نیز به عنوان یک وظیفه ملی و دینی، وحدت و حضور یکپارچه خود را به جهانیان نشان می دهند.

دعوت جهادگران جهاددانشگاهی استان به حضور در انتخابات

همچنین رئیس و کارکنان جهاد دانشگاهی استان و اساتید و دانشجویان مرکز علمی و کاربردی جهاددانشگاهی سمنان نیز با صدور بیانیه ای آحاد مردم را به مشارکت حداکثری در انتخابات فردا جمعه دعوت کردند.

همچنین هیأت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی شاهرود همۀ مردم ایران و دوستداران این سرزمین، خصوصاً دانشگاهیانِ روشنگر و فرهیخته را برای شرکت در این انتخابات سرنوشت‌ساز ۱۱ اسفند دعوت کردند.

دعوت اساتید و دانشجویان علوم پزشکی شاهرود به مشارکت حداکثری

در اطلاعیه هیأت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی شاهرود آمده است؛

ما دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی شاهرود باور داریم پیشرفت کشور و حل مشکلات آن منوط به تقویت اقتدار ملی است و شرط تحقق آن، مشارکت در انتخابات مجلس به عنوان مهم‌ترین مظهر مردم‌سالاری است و انتخاب نمایندگانی از متن مردم که متخصص، توانمند، هوشمند، پاک‌دست، شجاع و فساد ستیز باشند امکان اصلاح ریل‌گذاری سیاست‌های کشور و قانون‌گذاری عالمانه و نظارت مؤثر در جهت مبارزه با فساد و ضعف مدیریت‌ها را فراهم خواهد کرد. شرکت آگاهانه در انتخابات پیش‌رو فرصتی برای ورود افکار و ایده‌های جدید در چرخه تصمیم‌سازی کشور است و می‌تواند سبب دمیده‌شدن روحی تازه در کالبد جامعه شود.

همچنین باور داریم با توجه به اینکه رهبری، محور اصلی نظام و ضامن عدم انحراف جامعه از مسیر درست است، انتخاب خبرگانی آشنا به مسائل روز و دارای بینش سیاسی و اجتماعی عمیق جهت انتخاب رهبر و نظارت بر بقای شرایط او اهمیت شایانی دارد.

از این‌رو، در زمانی که بیگانگان درصدد به حاشیه‌راندن مردم و ناامیدکردن آنان در استیفای حق خود در تعیین نمایندگان واقعی‌شان هستند، ما دانشگاهیان به پیروی از تأکیدات رهبری معظم انقلاب، دوشادوش مردم شریف ایران برای انتخاب نمایندگانی شایسته در صحنه خواهیم بود.

 امیدواریم ثمره این حضور و این شوری که با حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای اتفاق می‌افتد را در پیشرفت و پیشبرد جامعه اسلامی خود شاهد باشیم. 

همچنین دانشگاه سمنان، دانشگاه آزاد اسلامی استان، دانشگاه پیام نور، مراکز علمی و کاربردی و دیگر دانشگاه ها و مراکز علمی و پژوهشی و همچنین تشکل های متعدد دانشجویی فعال در دانشگاه های استان سمنان نیز پیشتر با صدور پیام ها و بیانیه هایی مردم را به مشارکت قوی در این رویداد مهم سیاسی کشور فراخواندند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha