• پنجشنبه / ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۴:۵۹
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1402121006829
  • خبرنگار : 30058

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی تاکید کرد:

مشارکت بالا در انتخابات موجبات اقتدار و افزایش عزت ایران را فراهم می‌کند

مشارکت بالا در انتخابات موجبات اقتدار و افزایش عزت ایران را فراهم می‌کند

ایسنا/اردبیل رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: مشارکت بالا در انتخابات موجبات اقتدار و افزایش عزت نظام جمهوری اسلامی ایران را فراهم می‌کند.

اسماعیل چمنی در نشست تبیینی «مجلس نمی‌تواند کاری نکند» در دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه این دانشگاه با همه توان خود در حوزه‌های فرهنگی فعال است، گفت: در آستانه انتخابات مجالس خبرگان رهبری و شورای اسلامی قرار داریم و انتظار می‌رود همه دانشگاهیان در فرصت باقیمانده به تبیین اهمیت و ضرورت انتخابات در جامعه بپردازند.

وی با بیان اینکه مشارکت بالا در انتخابات موجبات افزایش اقتدار و عزت نظام جمهوری اسلامی ایران را فراهم می‌کند، افزود: ما در دامن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بزرگ شدیم و شرکت در انتخابات برای ما یک تکلیف شرعی است.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی دانشگاهیان را گروه مرجع و الگو در جامعه معرفی و تصریح کرد: از افراد جامعه انتظار می‌رود به خاطر وطن، نظام، انقلاب، شهدا و ایثارگران که آسایش امروز را مدیون آنان هستیم، در تصمیم‌گیری برای آینده کشور مشارکت داشته باشند.

وی تاکید کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به صورت محکم در مقابل دشمنان و بیگانگان و نقشه‌های شوم آنان ایستاده است.

احمد قدیری ابیانه حقوقدان و آینده‌پژوه نیز با بیان اینکه مبنای نظام جمهوری اسلامی ایران بر اساس انقلاب و مشارکت مردمی شکل گرفته است، گفت: امروز دغدغه اول و آخر دشمن کاهش مشارکت مردم در انتخابات است.

وی با اشاره به وضعیت فعلی کشور و دستاوردهای انقلاب اسلامی، افزود: امروز شاهد احیای کارخانه‌های تعطیل شده و اشتغال افراد جویای کار در کشور هستیم.

این حقوقدان و آینده‌پژوه با تاکید بر اینکه باید ۴ سال روی نمایندگان نظارت داشته باشیم، ادامه داد: باید عملکرد نمایندگان را  در دوران نمایندگی رصد کرده و نسبت به آن نظر داده و بیانیه صادر کنیم تا این کار باعث شود نماینده جرات تخلف به خود ندهد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha