• پنجشنبه / ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۶:۰۱
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1402121006866
  • خبرنگار : 50130

رئیس کل دادگستری استان کردستان: 

با هرگونه خرید و فروش رأی در حوزه های انتخابات با قاطعیت برخورد می شود

با هرگونه خرید و فروش رأی در حوزه های انتخابات با قاطعیت برخورد می شود

ایسنا/کردستان رئیس کل دادگستری کردستان گفت: با هرگونه خرید و فروش رأی در حوزه های انتخابات با قاطعیت برخورد می شود.

حجت الاسلام حسینی، امروز ۱۰ اسفند در چهارمین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی استان کردستان از آحاد مردم استان برای شرکت پرشور در انتخابات یازدهم اسفندماه دعوت کرد. 

 وی افزود: ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی در مرکز استان و همه حوزه های قضایی تابعه تشکیل شده است و تاکنون ۴ جلسه در مرکز استان تشکیل شده که تصمیماتی را در قالب ۳۵ مصوبه به دستگاه های اجرایی ارسال کرده است و در شهرستان های استان ۲۲ جلسه برگزار شده که ۱۶۰ مصوبه داشته است.

وی تصریح کرد: شعبات ویژه رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی در همه حوزه های قضایی استان تشکیل شده است و جرایم و تخلفات انتخاباتی را رسیدگی می کنند. 

رییس کل دادگستری استان کردستان تاکید کرد: با تخلفات انتخاباتی نظیر خرید و فروش رأی، حمایت مجریان انتخابات و تجمع افراد در اطراف شعب رأی گیری با قاطعیت برخورد می شود. 

حجت الاسلام حسینی بر لزوم اشراف اطلاعاتی نهادهای متولی در خصوص پیشگیری از تخلفات انتخاباتی تاکید کرد.

رئیس کل دادگستری استان کردستان، آحاد مردم استان را به حضور پرشور و مسئولانه در انتخابات پیش رو دعوت کرد و افزود: عرصه انتخابات، نمایش بزرگ اقتدار نظام جمهوری اسلامی و انتخاب افراد اصلح است و امیدواریم در پرتو عنایات و الطاف حضرت ولیعصر (عج) انتخابات باشکوه و با حضور حداکثری مردم برگزار شود. 

در ادامه جلسه، محمد جباری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان نیز اظهار کرد: ضابطین قضایی باید در تمامی حوزه های اخذ رأی حضور داشته باشند و نظارت مضاعف داشته باشند تا از بروز تخلفات پیشگیری شود. 

در این جلسه، همچنین اعضای مختلف، اقدامات خود را در حوزه های مربوطه به رئیس ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی ارائه کردند و مصوباتی به تصویب رسید.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha