• پنجشنبه / ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۸:۰۵
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402121006936
  • خبرنگار : 50416

رئیس جهاددانشگاهی همدان:

سرنوشت هر ایرانی به حضور در پای صندوق‌های رأی گره خورده است

سرنوشت هر ایرانی به حضور در پای صندوق‌های رأی گره خورده است

ایسنا/همدان رئیس جهاددانشگاهی واحد همدان در پیامی از مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور استان برای شرکت در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و انتخاب افراد اصلح دعوت کرد.

در متن پیام مهدی میرزاپور، رئیس جهاددانشگاهی واحد همدان آمده است: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار رأی‌اولی‌ها و جمعی از خانواده‌های مکرم شهیدان، حضور پرشور و قوی ملت در انتخابات را ‌تجلی قدرت ملی، تضمین‌کننده امنیت ملی و مأیوس‌کننده دشمنان چشم‌دوخته به ایران خواندند و با برشمردن ویژگی‌های نامزد اصلح تأکید کردند انتخابات پرشور، زمینه‌ساز رفع مشکلات، پیشرفت ایران و از ارکان اداره صحیح کشور است و هر کسی ایران، جمهوری اسلامی، انقلاب، قدرت ملی و پیشرفت را دوست دارد روز جمعه به‌پای صندوق رأی بیاید.

کمتر از ۲۴ ساعت دیگر مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور استان همدان به دوازدهمین ایستگاه سرنوشت ساز کشور می رسند، ایستگاهی که توقف در آن واجب است و به طور قطع تعیین سرنوشت هر ایرانی در همه عرصه های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، امنیتی و علمی به حضور در پای صندوق‌های رأی گره خورده است. 

همانگونه که مقام معظم رهبری تأکید کردند هر عملی و اقدامی از شما که دشمن از آن ناخشنود باشد، در پیشگاه پروردگار یک عمل صالح است. می‌بینید که دشمنان دین، دشمنان اسلام، دشمنان ایران با انتخابات شما به شدت مخالف هستند بنابراین اقدام به انتخابات یک عمل صالح است، پس با شرکت در انتخابات بار دیگر حماسه‌ای خلق خواهیم کرد که سرزمین‌های اشغالی را درنوردد و چشمان جهانیان را خیره سازد، حماسه‌ای به بلندای کوه دماوند و شجاعت و جوانمردی ۲۱۳ هزار شهید دفاع مقدس.

جهاددانشگاهی واحد استان همدان ضمن حضور پرشور خود در انتخابات یازدهم اسفندماه، از همه دانش آموزان، دانشجویان، دانشگاهیان، اساتید دانشگاهی، جوانان، پدران، مادران، بانوان و مردان سرزمین عزیز و همیشه مقتدرمان ایران سربلند جهت شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در روز جمعه دعوت می‌کند تا این بار نیز چون گذشته، برای سرافرازی، آبادانی و پیشرفت ایران اسلامی پای صندوق‌های رأی حاضر شده و برگ زرینی بر افتخارات ۴۵ ساله جمهوری اسلامی ایران بیفزایند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha