• پنجشنبه / ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ / ۲۱:۳۴
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402121006988
  • منبع : نمایندگی سمنان

 عدم استحکام سازه، عامل سانحه در فیلمبرداری

عیادت رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از مصدومان حادثه سریال سلمان فارسی

عیادت رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از مصدومان حادثه سریال سلمان فارسی

ایسنا/سمنان فرمانده انتظامی شاهرود گفت: پنج مصدوم حادثه ریزش پل در جریان فیلمبرداری سریال فاخر سلمان فارسی به سرعت و از طریق بالگرد و امداد هوایی به بیمارستان شاهرود منتقل شدند.

سرهنگ علیرضا شائینی شامگاه ۱۰ اسفند از جان باختن دو نفر در محل فیلمبرداری سریال سلمان فارسی خبر داد و اظهار کرد: این حادثه در خیج از توابع بخش بسطام در شهرستان شاهرود رخ داده است.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود تصریح کرد: بعد از ظهر امروز با فروریختن یک پل در صحنه فیلمبرداری سریال سلمان فارسی در روستای خیج شاهرود متاسفانه دو بدلکار جان خود را از دست دادند و ۵ نفر نیز مصدوم شدند.

سرهنگ شائینی اضافه کرد: متاسفانه در حین فیلمبرداری سریال تاریخی سلمان فارسی در روستای خیج این شهرستان، حادثه ای ناخوشایند رخ داد.

این مسئول انتظامی ادامه داد: فروریختن یک پل که مربوط به صحنه تصویر برداری بوده منجر به فوت دو نفر در صحنه حادثه شده است.

وی افزود: در این حادثه که در بعد از ظهر امروز رخ داد 5 نفر نیز مصدوم شدند که از طریق بالگرد امدادی پلیس به بیمارستان شاهرود انتقال پیدا کردند.

دکتر زهره صالح نساج رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود نیز اعلام کرد: این حادثه در ساعت ۱۴ و ۴۵ دقیقه در روستای خیج شاهرود و در محل فیلمبرداری سریال سلمان فارسی به وقوع پیوست.

وی ادامه داد: بر اثر فروریختن آوار در محل فیلمبرداری سریال سلمان فارسی در روستای خیج شاهرود دو نفر جان باختند و تعدادی از عوامل نیز مصدوم شدند که یکی از مصدومان حادثه در همان محل مداوا شد.

 عدم استحکام سازه عامل ریزش در صحنه فیلمبرداری

وی با بیان اینکه اورژانس هوایی شاهرود بی‌درنگ پس از وقوع حادثه در محل حضور یافته و مصدومان حادثه را با بالگرد اورژانس برای درمان به بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود انتقال دادند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود افزود: این حادثه به علت ریزش یکی از سازه های ساخته شده و عدم استحکام این سازه رخ داده است که سه مصدوم بستری شده در بیمارستان امام حسین(ع) شاهرود به نام های علی عجم ۴۰ ساله از شاهرود، محمدعلی گرگانی ۳۰ ساله و علیرضا یوسف‌زاده ۴۵ ساله هستند.

دکتر صالح نساج یادآوری کرد: نام دو نفر از هنروران فوت شده در این حادثه نیز سیدعلی نعیمی از شاهرود و حمید ظهیری از تهران گزارش شده است.

عیادت رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از مصدومان

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از مجروحان و مصدومان سانحه حادثه فیلمبرداری سریال سلمان فارسی در روستای خیج شاهرود در بخش اورژانس بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود عیادت کرد و از نزدیک روند درمان آنها را بررسی کرد.

عیادت از مصدومان در بیمارستان شاهرود

دکتر بهادری منفرد ضمن گفت وگو با پزشکان و کادر درمان بیمارستان در جریان آخرین وضعیت سلامت و روند درمان مجروحان این حادثه قرار گرفت.

سریال فاخر سلمان فارسی به کارگردانی داود میرباقری کارگردان برجسته شاهرودی در حال ساخت است. بخش هایی از این سریال در شهرستان شاهرود و از جمله خیج فیلمبرداری می شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha