• جمعه / ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ / ۰۹:۰۳
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1402121107112
  • خبرنگار : 50225

/برای وطن/

اعلام محدودیت‌های ترافیکی انتخابات در اهواز

اعلام محدودیت‌های ترافیکی انتخابات در اهواز

ایسنا/خوزستان رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی اهواز از اجرای محدودیت‌های ترافیکی در روز انتخابات خبر داد.

سرهنگ سعید حسنوند در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: به منظور برقراری نظم امنیت رفت و آمد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری و جلوگیری از ورود وسایل نقلیه به محدوده‌های طرح ترافیکی و همچنین تامین نظم و امنیت رفت و آمد به محل‌های شعب و صندوق‌های اخذ رای، طرح ترافیکی و محدودیت‌های ترافیکی امروز (۱۱ اسفندماه) اعمال می‌شود.

وی افزود: این محدودیت‌های ترافیکی از ساعت پنج صبح امروز تا روز شنبه و پایان شمارش آرا و ابلاغ رفع محدودیت از طریق مجاری قانونی اعمال شده است.

رئیس پلیس راهور اهواز گف: این محدودیت‌ها در اطراف فرمانداری اهواز، ورودی خیابان فاضلی از سمت بلوار فلسطین مسیر شرق به غرب، خیابان مدرس به سمت تقاطع فرمانداری مسیر جنوب به شمال، مسیر شرق به غرب خیابان فاطمی جنب ثبت احوال اعمال شده است.

رئیس پلیس راهور اهواز گفت: خیابان مدنی مسیر شرق به غرب و غرب به شرق، بلوار فلسطین از نبش خیابان جنب بیمارستان رازی مسیر جنوب به شمال و بالعکس، خیابان خرم جنوب به شمال و بالعکس، خیابان نو مسیر غرب به شرق و بالعکس مسیرهای جایگزین تعیین شده‌اند.

حسنوند ادامه داد: همچنین در تقاطع  خیابان تخت سلیمان به خیابان پودات مسیر جنوب به شمال، تقاطع خیابان دز به خیابان پودات مسیر شمال به جنوب، ورودی خیابان انقلاب به خیابان مستعان در مسیر شرق به غرب و غرب به شرق محدودیت ترافیکی اعمال شده است که خیابان سپاه مسیر جنوب به شمال و بالعکس، خیابان تخت سلیمان مسیر شرق به غرب و بالعکس، خیابان انقلاب مسیر جنوب به شمال و بالعکس  وخیابان دز مسیرغرب به شرق و بالعکس مسیرهای جایگزین در نظر گرفته شده‌اند.

رئیس پلیس راهور اهواز گفت: در خیابان‌های منتهی به مصلی مهدیه شامل حق‌بین و گندمی نیز محدودیت ترافیکی اعمال شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha