• جمعه / ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ / ۰۹:۱۱
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402121107121
  • خبرنگار : 50604

/برای وطن/

افراد سالمند و بیماران بستری چگونه آرای خود را به صندوق بیندازند؟

افراد سالمند و بیماران بستری چگونه آرای خود را به صندوق بیندازند؟

ایسنا/گلستان رئیس ستاد انتخابات گلستان با بیان اینکه ۳۰۶ صندوق سیار برای جمع آوری آراء مردم در نظر گرفته شده است در مورد نحوه رای دادن افراد سالمند و بیماران بستری توضیح داد.

سیدعلی مهاجر صبح جمعه ۱۱ اسفند در گفت‌وگو با اصحاب رسانه گلستان با اشاره به اینکه هزار و ۵۱۵ شعبه در استان گلستان برای جمع‌آوری آرای مردم قرار داده شد است، اظهار کرد: جمع‌آوری آرای مردم در استان گلستان رأس ساعت ۸ صبح همزمان با سراسر کشور آغاز شده و مردم تا ساعت ۱۸ امروز به مدت ۱۰ ساعت فرصت دارند تا آرای خود را به صندوق‌های رای بیاندازند.

وی با تأکید اینکه مردم در ساعات اولیه رای‌گیری به صندوق‌های رای مراجعه کرده و  رای دادن را به ساعات پایانی روز موکول نکنند، گفت: ۳۰۶ صندوق سیار برای جمع‌آوری آرای مردم در نظر گرفته شده است که خانواده‌ها می‌توانند با تماس گرفتن و هماهنگی با فرمانداری ها  و بخشداری‌ها بخواهند تا صندوق‌های رای را به منازل آن‌ها برده تا سالمندان و بیماران بستری بتوانند آرا خود را در این صندوق‌ها بیاندازند.

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان از راه‌اندازی سامانه انتخاب ایران با هدف ارتباط میان مردم و نامزدهای مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی خبر داد و افزود: : سامانه انتخاب ایران به نشانی اینترنتی http://entekhabiran.moi.ir با ارائه خدماتی همچون نمایش نزدیک‌ترین شعبه اخذ رأی و رزومه هر یک از نامزدهای مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی درحال خدمت به مردم در نگارستان ایران و سرزمین برادری است.

این مقام مسئول ادامه داد: هم استانیهای عزیز با مراجعه به این سامانه می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن علاوه بر مشاهده آخرین وضعیت انتخابات در کشور از مشخصات فردی نامزدها نیز مطلع شوند.

وی با بیان اینکه ۱۰۲ شعبه اخذ رای برای جمع‌آوری آرای مردم در نقاط صعب العبور قرار داده شده است، تصریح کرد: از ساعت ۴ صبح امروز جمعه ۱۱ اسفند عوامل اجرایی اخذ رای که بیش از ۳۰ هزار نفر هستند در شعب اخذ رای مستقر شده تا تمام شرایط را برای رای‌گیری فراهم کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha