• جمعه / ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ / ۰۹:۲۰
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1402121107135
  • خبرنگار : 50225

/برای وطن/

نماینده ولی فقیه در خوزستان: مردم باید به انتخابات به عنوان تکلیف الهی نگاه کنند

نماینده ولی فقیه در خوزستان: مردم باید به انتخابات به عنوان تکلیف الهی نگاه کنند

ایسنا/خوزستان نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با بیان اینکه وقتی با نگاه منافع در انتخابات شرکت کنیم، نه تنها انتخابات منافع ملی ما را تامین می کند بلکه تنها مسیر آن نیز انتخابات است، گفت: مردم باید با نگاه تکلیف الهی به امر خطیر و مهم انتخابات نگاه کنند و گله‌مندی‌ها را کنار بگذارند.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید عبدالنبی موسوی‌فرد با حضور در مسجد جوادالائمه (ع) و پس از انداختن آرای خود در صندوق اظهار کرد: با توجه به اینکه ما در انتخابات به تکلیف عمل می‌کنیم و وقتی خداوند به نماز اول وقت امر می‌کند نماز را در اول وقت می‌خوانیم، در انتخابات نیز باید به تکلیف عمل کنیم و در اول وقت در انتخابات شرکت کنیم.

به گزارش ایسنا، وی افزود: باید قدردان نعمت خدا باشیم؛ نظام اسلامی، ولی فقیه، مردم خوب ولایتمدار اسلامی، شهدا و خانواده معظم شهدا این نعمت‌ها هستند.

امام جمعه اهواز گفت: همان گونه که در هشت سال دفاع مقدس مردم در خط مقدم بودند و دشمن را ناامید کردند، در عرصه انتخابات هم باید این گونه باشند.

موسوی‌فرد گفت: تکلیف نخست شرکت در انتخابات است و تکلیف دوم، توصیه به شرکت در انتخابات و تکلیف سوم انتخاب اصلح است.

وی بیان کرد: اگر به این شاخصه‌ها عمل شود، قطعا مشکلات کاهش خواهد یافت.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: مردم باید با نگاه تکلیف الهی به امر خطیر و مهم انتخابات نگاه کنند و گله‌مندی‌ها را کنار بگذارند. وقتی با نگاه منافع در انتخابات شرکت کنیم، نه تنها انتخابات منافع ملی ما را تامین می کند بلکه تنها مسیر آن نیز انتخابات است. اگر انتخابات نباشد یا دیکتاتوری است یا هرج و مرج.

وی افزود: منافع ملی در سایه این انتخابات است اما باید انتخاب اصلح باشد. مردم نگذارند که رای دادن به آخر وقت بینجامد و مانند نماز اول وقت باید حضور  اول وقت در انتخابات داشته باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha