• جمعه / ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۰:۱۳
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402121107199
  • منبع : نمایندگی سمنان

/برای وطن/

نماینده ولی فقیه در استان سمنان رای خود را به صندوق انداخت

نماینده ولی فقیه در استان سمنان رای خود را به صندوق انداخت

ایسنا/سمنان نماینده ولی فقیه در استان سمنان و امام جمعه سمنان با حضور در یکی از شعب، رای خود را به صندوق انداخت.

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی نماینده مقام معظم رهبری در استان سمنان صبح امروز در اولین دقایق آغاز رأی‌گیری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری با حضور در مسجد المهدی(عج)، آراء خود را به صندوق انداخت.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان همچنین با حضور در ستاد انتخابات شهرستان سرخه از عوامل برگزاری انتخابات در این شهرستان تقدیر کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی با حضور در فرمانداری شهرستان سرخه، از روند برگزاری انتخابات در ستاد انتخابات این شهرستان بازدید بعمل آورد.

وی در جریان این بازدید با قدردانی از تلاش های اعضای ستاد انتخابات شهرستان سرخه، بر اهمیت انتخابات در ابعاد ملی و بین المللی تاکید کرد و گفت: امروز نگاه‌های جهانی به انتخابات جمهوری اسلامی ایران است.

امام جمعه سمنان با اشاره به تلاش دشمنان برای کمرنگ کردن حضور مردم تصریح کرد: حضور مردم انتخابات، موجب یاس و ناامیدی دشمنان می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان پس از شرکت در انتخابات در جمع خبرنگاران با تاکید بر اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات گفت: خدا را شاکریم که شور و نشاط مطلوبی در کشور و در استان و شهرستان سمنان بوجود آمده و اقشار مختلف مردم در حال حضور در شعب اخذ رأی هستند.
امام جمعه سمنان با بیان اینکه حضور مردم به معنای همراهی آنان با نظام و رهبر معظم انقلاب اسلامی است افزود: بسیاری از مردم انگیزه خود از حضور در انتخابات را عشق به مقام معظم رهبری، نظام جمهوری اسلامی، ایران و ملت عنوان می‌کنند.
حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی ادامه داد: حضور اقشار مختلف مردم استان سمنان بویژه رای اولی ها در پای صندوق‌های رای به معنای مشارکت در امر تعیین سرنوشت خود است.
نماینده رهبر معظم انقلاب در استان با اشاره به تبلیغات وسیع دشمن برای تضعیف حضور مردم در انتخابات خاطرنشان کرد: مردم وقتی مخالفت دشمن با حضورشان در انتخابات را می‌بینند اهمیت انتخابات را خوبی تشخیص می‌دهند و در این امر مهم مشارکت می‌کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha