• جمعه / ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۱:۲۳
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402121107293
  • خبرنگار : 50604

/برای وطن/

نماینده ولی فقیه در گلستان: هر رای ما همانند موشکی است که قلب اسرائیل را نشانه می‌رود

نماینده ولی فقیه در گلستان: هر رای ما همانند موشکی است که قلب اسرائیل را نشانه می‌رود

ایسنا/گلستان نماینده ولی فقیه در گلستان از مردم خواست با حضور گسترده در پای صندوق های رای در سرنوشت خود سهیم شوند و گفت: هر رای شما همانند موشکی است که قلب اسرائیل و کاخ سفید را نشانه می‌گیرد.

آیت الله سیدکاظم نورمفیدی صبح جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ ضمن حضور در بیت الزهرا گرگان و شرکت در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در گفت‌و گو با اصحاب رسانه گلستان اظهار کرد: مشارکت در انتخابات، اقتدار ملی را تقویت می‌کند.

وی شرکت در انتخابات را مصداق جهاد در راه خدا دانست و تصریح کرد: جهاد به معنای تلاش و مبارزه در برابر دشمنانی است که در مقابل ما ایستاده‌اند و شکی نیست که دشمنان با تبلیغات گسترده و تمام توان به میدان آمده اند تا مردم را از رای دادن منصرف کنند.

نماینده ولی فقیه در گلستان با تاکید اینکه وظیفه تک تک ما است که میدان را خالی نکرده و در انتخابات شرکت کنیم، گفت: هر رای که که ما در صندوق‌های رای می اندازیم مانند گلوله ای است که تا کاخ سفید و قلب اسرائیل برد خواهد داشت.

 آیت‌الله سید کاظم نورمفیدی رای مردم را عامل مهم در افزایش عزت و قدرتمندی کشور برشمرد و خاطرنشان کرد: امروز روز اقتدار ملت ایران و نظام است و هر ایرانی که به پیشرفت و اقتدار کشورمان علاقه‌مند است، باید رای بدهد.

وی با بیان اینکه شرکت در انتخابات، عبادت، حق، تکلیف و جهادی مقدس است، افزود: این عبادت را باید اول وقت انجام داد و از همه مردم استان خواست طبق آیه قرآن که می فرماید «در انجام اعمال خیر از یکدیگر پیشی بگیرید» عمل کرده و با رای دادن اول وقت در انجام عمل خیر پیش قدم شوند.

وی با اشاره به اینکه در دوران‌های مختلف انقلاب اسلامی هوشمندی و بصیرت مردم در عرصه انتخابات، تحریم‌های جنایت‌آمیز و ظالمانه دشمنان ایران را بی‌اثر کرده‌است، گفت: ان شاءالله با اجرای راهبردهای رهبر معظم انقلاب، انتخاباتی باشکوه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha