• جمعه / ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۱:۴۱
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402121107317
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

/برای وطن/

استاندار اصفهان: حضور در آغازین ساعات انتخابات، نشان از شناخت مردم است

استاندار اصفهان: حضور در آغازین ساعات انتخابات، نشان از شناخت مردم است

ایسنا/اصفهان استاندار اصفهان گفت: حضور پرشور مردم در آغازین ساعات انتخابات، وظیفه‌شناسی و آگاهی مردم را نشان می‌دهد.

سیدرضا مرتضوی امروز با حضور در شعبه اخذ رأی عمارت عالی‌قاپو میدان نقش‌جهان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: دشمن‌شناسی یکی از ویژگی‌های ملت ایران است که این واقعیت در انتخابات امروز مشهود است.

وی حضور حماسی در اولین ساعات شروع انتخابات را مصداق بارز این شناخت و عمل به وظیفه اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، استاندار اصفهان بابیان اینکه دشمن در سال‌های اخیر برای عدم مشارکت خیلی کار کرد، گفت: ملت ایران واقعیت‌ها را به بهترین حالت شناخته‌اند و همراهی با دشمن ندارند.

مرتضوی ادامه داد: دشمن تلاش خود را برای مشارکت زیر ۱۰ درصد در انتخابات به کار گرفته بود، اما مردم ایران آنان را شکست می‌دهند.

به گفته وی، دشمن از تحریم و مشکلات اقتصادی برای عدم مشارکت استفاده کرد و بحران‌های اقتصادی به وجود آورد، اما موفق نشده و نخواهد شد.

استاندار اصفهان به جنگ ترکیبی دشمن نیز اشاره و اظهار کرد: با وجود ظرفیت‌های بالای اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و امنیتی که دشمن برای جنگ ترکیبی استفاده کرد، اما هوشیاری ملت مسیر موفقیت را برای آنان فراهم نمی‌کند.

وی به وحشت دشمن از امنیت و مشارکت مردم اشاره کرد و یادآور شد: دستگاه‌های امنیتی تمام تلاش خود را برای آرامش و امنیت به کار گرفته‌اند.

مرتضوی اضافه کرد: امنیت انتخابات در ضریب بالایی قرار دارد و امکان اقدام ضد امنیتی از سوی منافقین وجود نخواهد داشت و طراز امنیت استان اصفهان حفظ شده و در سطح بالایی قرار دارد.

استاندار اصفهان، همچنین به ۱۷۰ هزار رأی اولی و جشن تکلیف سیاسی آنان اشاره کرد و گفت: حضور این افراد خود جلوه ممتازی از عشق به مملکت است که امروز در بین نسل جدید در کنار دیگر اقشار تجلی می‌یابد.

به اعتقاد وی رأی اولی‌ها سهم خود را در سرنوشت کشور ایفا می‌کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha