• جمعه / ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۲:۱۱
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1402121107372
  • خبرنگار : 50123

/برای وطن/

معاون استاندار چهارمحال و بختیاری: تاکنون تخلفی از انتخابات در استان گزارش نشده است

معاون استاندار چهارمحال و بختیاری: تاکنون تخلفی از انتخابات در استان گزارش نشده است

ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: با همه مراقبت‌ها، تمهیدات و تدابیر صورت گرفته تا این لحظه انتخابات سلامت و امنیت در حال برگزاری است و تخلفی گزارش نشده است.

محسن حسین میرزایی ۱۱ اسفندماه در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: همه تمهیدات لازم و مقدمات کار فراهم شده تا دوازدهمین دوره انتخابات مجلس و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری به بهترین شکل برگزار شود.

وی افزود: برابر قانون از ساعت هشت صبح فرآیند رای‌گیری همزمان با سراسر کشور در ۷۹۱ شعبه اخذ رای در استان آغاز شد.

حسین میرزایی گفت: برای دسترسی آسان مردم در جای جای استان شعبه‌ها جانمایی شده و ۲۱۲ شعبه سیار نیز در نظر گرفته شده است، همچنین برای اینکه مردم بتوانند از حق مسلم خود استفاده کنند در مناطق صعب‌العبور بالگرد پیش‌بینی شده، در صورت لزوم فرمانداران می‌توانند درخواست کنند تا بالگرد به منطقه مورد نظر اعزام شود.

به گفته وی، از تعداد شعبات مذکور ۱۰ شعبه اخذ رای مربوط به مناطق صعب‌العبور و سخت‌گذر است، هفت شعبه در منطقه موگویی، یک شعبه در منطقه بازفت و دو شعبه در شهرستان اردل منطقه دیناران است که همه اقلام، تجهیزات و امکانات مورد نیاز به همراه عوامل برگزار کننده انتخابات روز گذشته به این مناطق اعزام شدند و اخذ رای سر ساعت مقرر آغاز شد.

معاون استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: در همه شعب اخذ رای استقبال گسترده‌ای از سوی مردم صورت گرفته و استقبال بسیار خوب جوانان و نوجوانانی که رای اولی هستند و امروز جشن تکلیف سیاسی آن‌ها در حال برگزاری است را شاهد هستیم، از مردم درخواست می‌شود که زودتر در شعب حضور یابند و رای خود را به صندوق بیندازند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha