• جمعه / ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۲:۱۶
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1402121107378
  • خبرنگار : 71468

/برای وطن/

روسای فدراسیون‌ها پای صندوق رای چه گفتند؟

روسای فدراسیون‌ها پای صندوق رای چه گفتند؟

اهالی ورزش با حضور در ورزشگاه شهید شیرودی رای خود را به صندوق آرا انداختند.

به گزارش ایسنا، اهالی ورزش در ورزشگاه شهید شیرودی که محل اخذ رای جامعه ورزش و جوانان است، حاضر شدند تا رای خود را در صندوق آرا بیندازند.

هاشمی: مجلس می‌تواند به توسعه ورزش کمک کند

وزیر ورزش و جوانان پس از حضور در ورزشگاه شیرودی، محل تجمع جامعه ورزش کشور برای رای‌دادن در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، این برای نخستین بار است که جامعه ورزش یک صندوق اختصاصی دارد. هر رای، پشتوانه‌ای برای نظام و انقلاب خواهد بود و این حضور پررنگ می‌تواند به ایران قوی منتهی شود. در تمامی انتخابات گذشته و حال حاضر، مردم ایران حضور پرشوری داشتند و مساله فوق نشانگر این است که نظام ما با اقتدار عمل می‌کند.

او درباره خواسته جامعه ورزش از نمایندگان مجلس خاطرنشان کرد: نمایندگان، دو وظیفه دارند که یکی قانونگذاری و دیگری نظارت است و در قانونگذاری می‌توانند در توسعه کلان ورزش، کمک کنند. اگر نماینده‌ای نگاه ورزشی‌تری داشته باشد، قطعا به توسعه ورزش کمک می‌کند. در گذشته هم نگاه خوب بوده اما امیدوارم افرادی که راه پیدا می‌کنند، بهتر از گذشته نگاه و تلاش داشته باشند.

خسروی وفا: جامعه ورزش همیشه در صحنه حضور دارند

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: من اینجا رای ندادم و در نزدیک خانه خودم رای دادم و به ورزشگاه شهید شیرودی آمدم تا کنار ورزشکاران و جامعه باشم و به این حضور افتخار می‌کنم. دوست داشتم اولین کسی باشم که رای بدهم و در حال‌ حاضر از این موضوع خوشحالم.

او درباره تصمیم وزارت ورزش مبنی بر انتخاب‌کردن مجموعه شیرودی برای رای‌دادن جامعه ورزش افزود: پیشنهاد خودم بود که اینجا را برای رای‌دادن ورزشکاران انتخاب کنیم که خوشبختانه مورد استقبال وزیر ورزش قرار گرفت.

تاج: با مجلس جدید شاهد شرایط بهتر در ورزش باشیم

رییس فدراسیون فوتبال درباره حضورش در انتخابات گفت: جامعه ورزش مشارکت خوبی در انتخابات امروز داشت و باید بوجه ورزشی افزایش یابد و در حال حاضر با این محدودیت مالی باز شرایط ورزش مناسب است. ان‌شاءالله با مجلس جدید شاهد شرایط بهتر در ورزش باشیم.

کاظمی‌پور: جامعه ورزش به وعده خود وفا کرد

معاون بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: مردم در انتخابات مجلس حماسه‌آفرینی داشتند؛ خصوصا جامعه ورزش. جامعه ورزش به وعده خود وفا کرد و با همه وجود حاضر شد. برای همه جوانان و عزیزانی که برای اقتدار ایران قوی گام می‌بردارند، آرزوی توفیق دارم.

ناظمی: نام هر کسی از صندوق بیرون می‌آید، از ورزش حمایت کند

رییس فدراسیون اتومبیل‌رانی بیان کرد: امیدوارم تصویری که از حضور جامعه ورزش در انتخابات به دنیا مخابره می‌شود، یادگاری از حمایت ورزشی‌ها باشد. نام هر کسی از این صندوق بیرون می‌آید واقعا باید حامی ورزش باشد. ورزش مشکلات زیادی دارد؛ از جمله بودجه کم. امیدوارم با آیین‌نامه و متمم‌هایی که اضافه می‌شود، بتوانند ورزش ایران را یاری کنند.

شعبانی‌بهار: خانواده ورزش دوباره همراه مردم هستند

رییس فدراسیون تیروکمان تاکید کرد: خیلی خوشحالیم خانواده ورزش مثل همیشه همراه مردم است. افرادی که در این محل می‌بینم روسای فدراسیون‌ها، سرمربیان  و ورزشکارانند و بار دیگر آمده‌اند دین خود را به انقلاب ادا کنند. امیدوارم منتخبین بتوانند رسالتی را که بر دوش دارند به نحو احسن انجام دهند، دل مردم را شاد و کشوری مستقل و آباد آماده کنند و مردم هم از انتخابی که داشتند، شاد شوند.

پسندیده: جامعه ورزش به تکلیفش عمل می‌کند

سرپرست دفتر حوزه وزارتی وزارت ورزش و جوانان گفت: همه باید در انتخابات شرکت کنند، زیرا در سرنوشت نظام تاثیر دارد و یقین دارم جامعه ورزش به تکلیف خود عمل می‌کند.

رئیس فدراسیون ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی درباره حضور جامعه ورزش در مجموعه شیرودی افزود: این اتفاق خیلی خوبی است و از وزیر ورزش هم تشکر می‌کنم که این محل را انتخاب کردند.

اسبقیان: حضور در انتخابات را تکلیف الهی می‌دانم

معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: جامعه ورزش و قهرمانان با حضور در سالن افراسیابی سعی کردند در کنار مردم ایران عهد و پیمان مجدد با شهدای انقلاب و رهبر معظم انقلاب ببندند. حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را یک تکلیف الهی می‌دانم. امروز شاهد هستید که با تدابیر وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و پارالمپیک جامعه ورزش، روسای فدراسیون‌ها و قهرمانان و مدال‌آوران کشور در سالن افراسیابی حضور پیدا کردند تا در کنار مردم ایران عهد و پیمان مجدد با شهدای انقلاب و رهبر معظم انقلاب بندندند.

نبی: حضور در انتخابات جزو مسئولیت‌های اجتماعی جامعه ورزش است

سرپرست تیم‌ملی و نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال گفت: حضور در انتخابات جزو مسئولیت‌های اجتماعی جامعه ورزش است. نمایندگانی که انتخاب می‌شوند باید اعتمادسازی را افزایش دهند.

مهدی محمدنبی که در سالن افراسیابی ورزشگاه شهید شیرودی حضور پیدا کرده بود، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: قانون‌گذار که قوه مقننه است، کمیسیون‌ها و ... مصوباتی که از گذشته داشتند باید این مصوبات را به اتفاق مرور کنیم. در خصوص حق پخش نیز مطالباتی داریم و نمایندگانی که در این کمیسون‌ها و کارگروه‌ها هستند نظراتی دارند که با اجماع با آنها امیدوارم به جمع‌بندی خوبی برسیم.

اینچه‌درگاهی: فضای رای‌گیری با حضور ورزشی‌ها پرانرژی است

رییس فدراسیون ژیمناستیک گفت: امروز برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری حاضر شدیم و فضای محل رای‌گیری با حضور خانواده بزرگ ورزش کشور بسیار پر انرژی است.

عزیزپور: امیدوارم مجلس قوی و ورزش‌دوست تشکیل شود

رییس فدراسیون اسکواش نیز بیان کرد: حضور حداکثری خانواده ورزش در یک محل و در فضایی آکنده از صمیمیت اتفاق خجسته‌ای است که انشاءالله نتیجه درخشان آن تشکیل یک مجلس قوی و ورزش‌دوست است.

عزیزی: انتخابات پایه و اساس توسعه پایدار کشور است

رییس فدراسیون گلف درباره حضور ورزشی‌ها در انتخابات گفت: مردم و ورزشی‌ها استقبال خوبی از انتخابات داشتند. حضور پرشوری را در سالن شهید افراسیابی ورزشگاه شهید شیرودی شاهدیم. ورزشکاران، پیشکسوتان، مربیان و مدیران حضور پرشوری داشتند. انتخابات پایه و اساس توسعه پایدار یک کشور محسوب می‌شود و هر چقدر حضور قوی‌تری داشته باشیم، شاهد توسعه بهتری در کشور خواهیم بود و منجر به بهبود کیفیت معیشت و سلامت مردم می‌شود.

مددی: نمایندگان منتخب برای رفع دغدغه‌های مردم تلاش دوچندان داشته باشند

مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: امیدوارم نمایندگانی که اسم آنها از صندوق رای خارج می‌شود برای رفع دغدغه‌های مردم را که بیشتر اقتصادی است، تلاش دوچندان داشته باشند.

خبیری: وظیفه خود می‌دانم برای آینده کشورم رای دهم

عضو پیشین هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس و مدیرعامل کنونی باشگاه خبیر خرم‌آباد پس از حضور در سالن افراسیابی مجموعه ورزشی شهید شیرودی، محل صندوق اختصاصی جامعه ورزش، اظهار کرد: این افتخار نصیب من شده تا مدیرعامل باشگاه خیبر باشم و به‌ عنوان یک شهروند وظیفه خود دانستم برای آینده کشور رای دهم. به عنوان یک شهروند انتظار داریم وقتی نمایندگان وارد مجلس می‌شوند به وعده‌هایی که داده‌اند برای رفاه و اعتلای کشور تلاش کنند.

داورزنی: برای داشتن ایران قوی باید در انتخابات شرکت کنیم

رئیس پیشین فدراسیون والیبال گفت: اگر مردم به آینده کشورشان اعتقاد دارند و می‌خواهند آینده بهتر و ایران قوی داشته باشند باید در صحنه انتخابات حضور پیدا کنند. با وجود تمام مشکلاتی که داریم مردم کشورشان را دوست دارند و پای آرمان‌های خود ایستاده‌اند. آینده این کشور به آرای مردم بستگی دارد. امیدوارم با حضور قدرتمندانه مردم، دشمن را دوباره مایوس کنیم؛ دشمنی که چند سال پیش خیلی از مقامات آمریکایی می‌گفتند کشور ایران ۴۰ سالگی انقلاب را نمی‌بینند؛ در حالی که این مسیر را طی کردیم. معتقدم راه مبارزه با دشمنان حضور پرقدرت در صحنه انتخابات است‌.

وی افزود: جامعه ورزش جزوی از مردم است ورزشکاران ما در میادین مختلف برای مردم کسب افتخار می‌کنند و نمی‌توانیم جامعه ورزش را از مردم جدا کنیم. جامعه ورزش نمی‌تواند نسبت به سرنوشت خود بی‌تفاوت باشد. حضور قدرتمندانه مردم در صحنه انتخابات ایران را قوی‌تر می‌کند با وجود مشکلاتی که دشمنان به وجود آورده اند.

مرادی: امیدوارم نمایندگان منتخب، تصمیماتی شجاعانه بگیرند

سرپرست فدراسیون والیبال گفت: نمایندگان مجلس جدا از هر نگاه سیاسی باید به فکر منافع ملی باشند و تصمیماتی بگیرند که سبب ارتقا کشور شود. امروز شاهد آن هستیم که علاقه‌مندان به سرنوشت کشور پای صندوق‌های رای هستند تا در این وظیفه خطیر و بسیار مهم شرکت کنند. امیدوارم نمایندگانی که انتخاب می‌شوند دانش و اطلاعات کافی نسبت به کشور داشته باشند و تصمیماتی شجاعانه در جهت اعتلای کشور بگیرند.

او افزود: ما یک درخواست عمومی در خصوص وضعیت کل کشور داریم که در جهت منافع ملی باشد. دوستان جدا از هر نگاه سیاسی به منافع ملی فکر کنند و تصمیماتی بگیرند که باعث ارتقا کشور شود. در بخش ورزشی این انتظار از نمایندگان است که نگاه ویژه‌ای داشته باشند. در سالیان گذشته به ورزش کم‌توجهی شده است. اعتبارات ورزش بسیار ناچیز است. در قوانینی که تصویب می‌کنند به این موضوع توجه داشته باشند که باید ۵۰ سال آینده کشور را ببینند.

نصیرزاده: مردم مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان زدند

رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام پس از شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری گفت: جامعه ورزش‌های قدرتی دوشادوش سایر اقشار مردم امروز در انتخابات شرکت کرد تا اعلام کند عاشق مقام معظم رهبری و کشور خود است و مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بزند.

میراسماعیلی: جمع‌شدن ورزشی‌ها اتفاق قشنگی بود

رییس فدراسیون جودو گفت: در این دوره اتفاق قشنگی رخ داد و همه ورزشی‌ها دور هم جمع شدند و رای دادند. این دوره حساسیت خاصی داشت چون رهبر عزیز مردم را دعوت کرد و در این دو سال هجمه‌های سنگینی به ایران وارد شد و باید حرکتی را انجام می‌دادیم. حضور پرشور مردم و جامعه ورزش در پای صندوق‌های رای لبیکی به دعوت مقام معظم رهبری بود.

انوشیروانی: مردم ثابت کرده‌اند پشت آرمان های انقلاب هستند

سجاد انوشیروانی، رئیس فدراسیون وزنه برداری هم که برای شرکت در انتخابات در مسجد الجواد (ع) میدان هفت تیر تهران حاضر شده بود، گفت: من آمده ام برای آنکه مثل دیگر هموطنانم به قولی که داده بودیم برای بیعت با آرمان های نظام مقدس و همچنین کشور عزیزمان عمل کنیم. خیلی خوشحالم که می‌بینم آحاد مردم، از اقشار مختلف در صحنه انتخابات حضور دارند و حوزه های انتخاباتی شلوغ است. امیدوارم درصد مشارکت هم بالا باشد چراکه مردم ایران همیشه ثابت کرده اند که در مواقع حساس پشت آرمان های کشورمان هستند. آرزوی من برای این مردم وفادار سلامت و عاقب بخیری است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha