• جمعه / ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۳:۱۲
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402121107458
  • خبرنگار : 50161

/برای وطن/

فرماندار خبر داد: حضور ۸۰۰ نفر عامل اجرایی از شهرستان ماهنشان در انتخابات

فرماندار خبر داد: حضور ۸۰۰ نفر عامل اجرایی از شهرستان ماهنشان در انتخابات

ایسنا/زنجان فرماندار شهرستان ماهنشان با بیان اینکه نزدیک به ۸۰۰ نفر عوامل اجرایی این دوره از انتخابات شهرستان تعیین شده‌اند، اظهار کرد: در این دوره از انتخابات در شهرستان ماهنشان ۵۳ شعبه اخذ رأی مستقر شده است.

محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات در شهرستان ماهنشان اندیشیده شده بود، بیان کرد: مسئولان شهرستانی علاوه بر اجرای صحیح انتخابات، مسئولیت جلب مشارکت عمومی را برعهده دارند که در این راستا، عوامل ستاد انتخابات شهرستان ماهنشان با حضور در بین اقشار مختلف از جمله ورزشکاران، بسیجیان، کادر درمان، فرهنگیان و ... بر لزوم حضور در این دوره از انتخابات و مشارکت حداکثری تاکید کرده‌اند.

وی با بیان اینکه نزدیک به ۸۰۰ نفر عوامل اجرایی این دوره از انتخابات شهرستان تعیین شده‌اند، اظهار کرد: در این دوره از انتخابات در شهرستان ماهنشان ۵۳ شعبه اخذ رأی مستقر شده است که از این تعداد، ۱۱ شعبه ثابت و ۴۲ شعبه سیار خواهد بود. همچنین شعبات أخذ رأی سیاذ در ۲ تا ۴ نقطه سیار تعبیه شده‌اند.

محمدی با بیان این‌که با توجه به روستایی بودن بیشتر مناطق شهرستان ماهنشان و صعب‌العبور بودن برخی مناطق، برای بخش مرکزی ۲۶ شعبه و بخش انگوران ۲۷ شعبه اخذ رأی در نظر گرفته شده است، گفت: به مناطق صعب‌العبور و برف‌گیر در شرق و غرب ماهنشان یک روز قبل صندوق‌های أخذ رأی ارسال شده و مستقر شده‌اند. همچنین برای روز رأی‌گیری، بالگرد در مرکز استان مستقر شده است تا در صورت نیاز از آن استفاده شود.

فرماندار ماهنشان خاطرنشان کرد: در ادوار گذشته شهرستان ماهنشان رتبه نخست یا دوم مشارکت را داشته است و امسال امیدواریم باز هم مشارکت حداکثری در شهرستان را شاهد باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha