• جمعه / ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۳:۳۲
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1402121107490
  • خبرنگار : 50214

/برای وطن/

رئیس ستاد انتخابات یزد: مسیر تمام روستاهای یزد باز است

رئیس ستاد انتخابات یزد: مسیر تمام روستاهای یزد باز است

ایسنا/یزد رئیس ستاد انتخابات استان یزد اعلام کرد: تمام مسیرهای روستایی در استان با وجود بارش برف سنگین هم اکنون باز است و صندوق‌های سیار و عوامل اجرایی مربوطه برای اخذ رای از مردم مناطق روستایی و کوهستانی هیچ منعی ندارند.

«علی اکیر عزیزی» ظهر امروز جمعه یازدهم اسفندماه در محل ستاد مرکزی انتخابات استان در جمع خبرنگاران ضمن تشکر از مردم عزیز که تاکنون حضور باشکوهی را در انتخابات امروز رقم زده‌اند، از افرادی که تاکنون مراجعه نکرده‌اند خواست تا دمای هوای یزد پس از بارش سنگین برف در روزهای اخیر مناسب است، در پای صندوق های رای حضور یابند.

وی گفت: خوشبختانه تمام مسیرهای روستایی در استان با وجود بارش برف سنگین هم اکنون باز است و صندوق‌های سیار و عوامل اجرایی مربوطه برای اخذ رای از مردم مناطق روستایی و کوهستانی هیچ منعی ندارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با اشاره به آخرین اطلاعیه ستاد انتخابات کشور، گفت: همه کسانی که شناسنامه فاقد عکس دارند ولی به سن قانونی رای دادن رسیده‌اند، می‌توانند با شناسنامه فاقد عکس اقدام به رای دادن کنند.

وی همچنین بیان کرد: تمام افراد دارای سن ۱۸ سال تمام به بالا یعنی متولد ۱۱ اسفند ۱۳۸۴ به قبل می‌توانند در این دوره از انتخابات مشارکت داشته باشند.

رئیس ستاد انتخابات استان با اشاره به برخی تخلفات احتمالی امروز در جریان برگزاری انتخابات، تاکید کرد: مردم می‌توانند تخلفات مشخص شده در قانون انتخابات را به دادستان شهرستانها و دفاتر نظارت شورای نگهبان گزارش کنند.

وی همچنین از مردم خواست در مراجعه به شعب اخذ رای، علاوه بر نوشتن نام کاندیدای مورد نظر خود، به دلیل شباهت برخی اسامی داوطلبان، کد انتخاباتی وی را نیز در تعرفه انتخابات درج کنند.

عزیزی گفت: هرچند ساعت پایانی انتخابات ۱۸:۰۰ اعلام شده ولی قاعدتاً براساس سنوات گذشته امکان تمدید زمان رای گیری وجود دارد ولی امیدواریم مردم زودتر در این باره اقدام کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha