• جمعه / ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۳:۳۳
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1402121107491
  • خبرنگار : 50210

/برای وطن/

استاندار مرکزی: آنچه دشمن رشته بود به دست مردم پنبه شد

استاندار مرکزی: آنچه دشمن رشته بود به دست مردم پنبه شد

ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی گفت: هر آنچه دشمن تا امروز رشته بود، به دست مردم پنبه شد.

دکتر فرزاد مخلص الائمه یازدهم اسفندماه با حضور در ستاد انتخابات استان مرکزی در جمع خبرنگاران بیان کرد: حدود ۳۰ هزار نفر امروز در یکی از تاریخی ترین روزهای انقلاب اسلامی مشغول برگزاری انتخابات و اخذ آراء مردم استان هستند.

وی با اشاره به فعالیت ۱۸ هزار نفر در هیات های اجرایی، ۷۵۰۰ در هیات های نظارت و ۳۵۰۰ نفر در بخش های امنیتی و انتظامی در استان مرکزی، گفت:  تا ساعت ۱۲ ظهر طبق گزارشات از ستاد انتخابات کشور و فرمانداران شهرستان های استان و گزارشات رسانه ها، شاهد حضور پرشور مردم هستیم.

مخلص الائمه با بیان اینکه امروز بار دیگر مهر ابطال مجدد بر توهمات نظام سلطه رسانه ای غرب خواهد خورد، گفت: همه آنچه تا امروز رشته کرده اند، امروز به دست مردم یک جا پنبه می شود و فراتر از همه پیش بینی ها، حضور پرشور همه مردم را شاهد هستیم. وضعیت روشنی را پیش بینی می کنیم و مشارکتی فراتر از پیش بینی ها محقق شده است.

وی با بیان اینکه در برخی از نقاط کشور میزان مشارکت را بیشتر از دوره های قبل اعلام کرده اند، رفتار نامزدهای انتخابات را خوب و نجیبانه عنوان کرد و گفت: امیدواریم پس از پایان انتخابات همچنان شاهد اخلاق مداری بین نامزدها و طرفداران آنها باشیم.

به گزارش ایسنا، در این نشست، بهنام نظری رییس ستاد انتخابات استان نیز با اشاره به انسجام و اتحاد در حوزه نظارت و اجرا در زمینه انتخابات در استان، بیان کرد: این اتحاد باعث شده است که استان مرکزی کمترین مشکل در تایید هیات های اجرایی را داشته باشد و این شرایط مطلوب و فضای تعاملی تا امروز ادامه داشته است.

وی تصریح کرد: همراهی و مشارکت مردم در این وضعیت آب و هوایی به شکلی پیش رفته که قابل قدردانی است، حتی در یکی از شهرستان ها میزان مشارکت به شکلی پیش رفته است که رقم استفاده تعرفه نسبت به مدت و ساعت مشابه سال گذشته تقریبا دو برابر است و این نشان می دهد که علیرغم سرما و تهدیدات دشمنان مردم باشکوه حضور پیدا کردند و قطعا در ساعات دیگر اخبار خوشی را خواهیم شنید.

نظری تاکید کرد: امروز در برقراری امنیت، استان مرکزی یکی از استان های کاملا امن در همه حوزه هاست و این امر به واسطه اتحاد و همدلی رقم خورده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha