• جمعه / ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۴:۳۸
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402121107571
  • خبرنگار : 50167

/برای وطن/

امام جمعه ابهر: مردم پیروز واقعی انتخابات هستند

امام جمعه ابهر: مردم پیروز واقعی انتخابات هستند

ایسنا/زنجان امام جمعه ابهر گفت: با توجه به حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رای مردم پیروز واقعی فردای انتخابات هستند.

حجت‌الاسلام سعید مرادپور در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات، اظهار کرد: امامین انقلاب به بحث انتخابات تاکید  ویژه دارند تا جایی که آن را یک واجب سیاسی، اجتماعی و ملی قلمداد کرده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه انتخابات در سرنوشت کشورمان بسیار مهم است، ادامه داد: حضور پرشور مردم در انتخابات آینده کشور را تضمین کرده و موجب اقتدار ملی می‌شود.

امام جمعه ابهر با توضیح اینکه انتخابات مجلس شورای اسلامی یکی از انتخابات مهم در کشور ماست، متذکر شد: بنا به تعبیر مقام معظم رهبری مجلس با تصویب قوانین، ریل‌گذار حرکت دولت و دستگاه اجرایی است؛ بنابراین انتخاب نمایندگان براساس بصیرت و آگاهی، در نحوه ریل‌گذاری حرکت کشور و جهت گیری آن بسیار تأثیرگذار است.

 او با بیان اینکه بسیار مهم است که چه کسانی پشت میزهای مجلس بنشینند، اضافه کرد: قوانینی که در مجلس وضع می‌شود می‌تواند در حل مشکلات کشور راهگشا باشد و مسیر آینده و حرکت کشور را تسریع کند.

این مسئول در ادامه با توضیح اینکه مجلس خبرگان رهبری نیز یکی از ارکان تاثیرگذار کشور ماست، خاطرنشان کرد: این مجلس مهم‌ترین کارها را در حد اعلا انجام می‌دهد زیرا هم انتخاب رهبری و هم نظارت بر استمرار شرایط رهبری را بر عهده دارد.

مرادپور با یادآوری اینکه از همه هموطنان دعوت می‌شود در انتخابات به صورت پرشور و باشکوه شرکت کنند، گفت: تنوع کاندیداها به حدی است که می‌توان گفت همه احزاب و افکار با توجه به تایید صلاحیت‌های گسترده در این انتخابات، کاندیدا دارند.

وی با تاکید بر اینکه مردم ما پیروز واقعی فردای انتخابات هستند، خاطرنشان کرد: همه ما باید تلاش کنیم علاوه بر حضور پرشور پای صندوق‌های رأی با مطالعه رزومه و برنامه‌های کاندیداها انتخاب اصلح داشته باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha