• جمعه / ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۵:۰۱
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402121107595
  • خبرنگار : 30147

/برای وطن/

فرماندار خلیل‌آباد: مراجعه به شعب اخذ رأی را به ساعات پایانی موکول نکنید

فرماندار خلیل‌آباد: مراجعه به شعب اخذ رأی را به ساعات پایانی موکول نکنید

ایسنا/خراسان رضوی فرماندار خلیل‌آباد از شهروندان خواست با توجه به برودت هوا و شرایطی که طی ساعات آینده داریم مراجعه به شعب را به ساعات پایانی موکول نکنند.

محمدرضا خوشنویس در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه ۱۱ اسفند روز بسیار مهمی در سطح کشور است، اظهار کرد: برگ زرین دیگری امروز در تاریخ این کشور رقم خواهد خورد.

وی با اشاره به اینکه امروز در شهرستان خلیل‌آباد همانند تمامی نقاط کشور فرایند رأی‌گیری از شهروندان عزیز در ساعت اعلام شده آغاز شد، بیان کرد: از ساعت ۵ صبح امروز دست اندرکاران و عوامل اجرایی کار خود را آغاز کرده و ساعت ۶ نیز آخرین صندوق از مجموعه فرمانداری خارج شد.

فرماندار خلیل‌آباد با اعلام اینکه ۴۶ شعبه اخذ رأی در شهرستان خلیل‌آباد فرایند رأی‌گیری را انجام می‌دهند، عنوان کرد: شهرستان خلیل‌آباد جزو اولین شهرستان‌ها در استان بود که فرآیند آماده‌سازی و اخذ رأی را توانست شروع کند.

وی با تقدیر از تمامی عوامل اجرایی که از همان لحظات اولیه صبح شرایط را برای اخذ رأی از شهروندان فراهم کردند، اظهار کرد: هم اکنون شهروندان در تمامی ۴۶ شعبه اخذ رأی حضور باشکوهی دارند.

خوشنویس از شهروندان خواست با توجه به برودت هوا و شرایطی که طی ساعات آینده داریم مراجعه به شعب را به ساعات پایانی موکول نکنند، همچنین تقاضا داریم شهروندان اطلاعیه‌های انتخاباتی را فقط از کانال‌ها و خبرگزاری‌های معتبر قانونی پیگیری کنند و به اخباری که از کانال‌های غیررسمی منتشر می‌شود توجهی نداشته باشند.

وی در ادامه اظهار کرد: چون ۷۰ درصد مردم خلیل‌آباد در روستاها زندگی می‌کنند، بنابراین از ۴۶ شعبه‌ اخذ رأی شهرستان ۳۲ شعبه روستایی و ۱۴ شعبه شهری هستند، همچنین چهار شعبه سیار و ۴۲ شعبه ثابت داریم. تعداد عوامل اجرایی نیز حدود ۱۴۰۰ نفر است.

فرماندار خلیل‌آباد افزود: ۲۹۸ دانش‌آموز رأی اولی در شهرستان خلیل‌آباد داریم که امروز ۱۱ اسفندماه برای اولین‌بار پای صندوق‌های رأی حضور خواهند داشت.

وی بیان کرد: جمعیت شهرستان خلیل‌آباد ۵۲ هزار نفر است که شامل دو شهر، دو بخش و ۲۵ پارچه آبادی و روستا است. بیش از ۳۲ هزار نفر در روستاها و حدود ۲۲ هزار نفر در شهرها ساکن هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha