• جمعه / ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۵:۲۸
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1402121107623
  • خبرنگار : 50300

/برای وطن/

همه با هم برای ساختن ایران قوی

همه با هم برای ساختن ایران قوی

ایسنا/خوزستان مردم خوزستان همانند دوره‌های گذشته، با حضور پرشور خود بار دیگر ثابت کردند که پشتیبان انقلاب و ولایت هستند و در انتخاب سرنوشت کشور خود، مانند گذشته، حضوری پر رنگ و همیشگی دارند.

به گزارش ایسنا، امروز ۱۱ اسفند ۱۴۰۲، مسجد جوادلائمه اهواز یکی از شعب اخذ رای، شاهد حضور پرشور اقشار مختلف و مردم انقلابی و وطن‌دوست اهواز است؛ از تازه عروس و داماد گرفته تا اقوام مختلف و رای اولی‌ها...  

لبیک به فرمان رهبر فرزانه

در این زمینه بهرام عباده‌اهوازی رئیس هیات شهدا و ایثارگران جامعه صائبین مندائی و رئیس شورای حل اختلاف صائبین مندایی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: امروز برای لبیک گفتن به فرمان رهبر فرزانه حضور پیدا کردیم و از همشهریان خود می‌خواهیم که در انتخابات شرکت کنند.

همه با هم برای ساختن ایران قوی

برای ساختن ایرانی قوی آمده‌ایم 

ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش‌نشانی اهواز نیز گفت: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کلانشهر اهواز، برای تعیین سرنوشت و برای ساختن ایرانی قوی، حضور پیدا کرده است. حتی یک رای نیز در تعیین سرنوشت شهر و نمایندگان تاثیر دارد و ما رای خود را تقدیم مقام معظم رهبری می‌کنیم.

آغاز زندگی مشترک با تعیین سرنوشت کشور

یک تازه داماد در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اهمیت شرکت در انتخابات، گفت: امروز من و همسرم ابتدای زندگی را با شعار رهبر انقلاب که بر ما واجب است، آغاز کردیم. بر ما واجب است که به این شعار عمل کنیم تا رای ما خاری در چشم دشمنان ایران و اسلام باشد.

نظام جمهوری اسلامی و ولی فقیه را دوست داریم

یک شهروند اهوازی نیز بیان کرد: امروز برای لبیک گفتن به ندای مقام معظم رهبری، پای صندوق‌های رای حاضر شدیم و به عشق نظام جمهوری اسلامی ایران و شهدا و به ندای شهید بزرگوار سردار دلها حاج قاسم سلیمانی آمده‌ایم. به دشمنان اعلام می‌کنیم نظام جمهوری اسلامی، رهبر  و ولی فقیه را دوست داریم. همان گرمی و دوست داشتن سال ۵۷ در سال ۱۴۰۲ نیز وجود دارد.

وی عنوان کرد: گول چند نفر را نخوریم هرچند که برخی گول خوردند و شعار می‌دادند اما این مسائل برای ما وجود ندارد و ما همیشه پشتیبان نظام جمهوری اسلامی ایران هستیم و خواهیم بود.

همه با هم برای ساختن ایران قوی

خوشحالی یک رای اولی

در ادامه یک شهروند رای اولی اظهار کرد: خیلی خوشحال هستم که به عنوان یک رای اولی امروز حضور دارم. قطعا رای ما، رای اولی‌ها در آینده کشور و تضمین امنیت موثر است.

بختیاری یعنی همیشه در میدان بودن

یک شهروند از قوم بختیاری عنوان کرد: همه ما بختیاری‌ها در هشت سال دفاع مقدس و انتخابات دوره‌های گذشته بودیم و امسال نیز حضور خواهیم داشت؛ امروز، آمده‌ایم تا ثابت کنیم بختیاری یعنی همیشه در میدان بودن است.

وی ادامه داد: به کاندیدای مورد نظر می‌گویم که قسمت می‌دهم اگر بر کرسی نشستی خود را از این مردم غیور و یکرنگ و بی‌کلک، جدا نکن. از حق مردم دفاع کن و اعتباری که به حسابت می‌آید را هزینه شخصی نکن چون متعلق به کشور و استان است و این مردم ارزشمند هستند. 

همه با هم برای ساختن ایران قوی

امروز روز انتقام و روز مرگ بر آمریکا است

این شهروند اضافه کرد: گناه مردم به گردن کاندیدایی است که پس از به کرسی نشستن، بخواهد از خون شهدا و حق ملت دفاع نکند. اکثر این مردم خانواده شهدا و جانبازان هستند، کسی که می‌خواهد به مجلس برود، مردم را فراموش نکند.

وی ادامه داد: انتخابات امروز به مردم بی‌گناه فلسطین ربط دارد؛ هر کس امروز رای دهد، در حق ملت بی‌گناه فلسطین لطف کرده است. امروز باید مشخص شود که چه کسی ایرانی است. از مردم دعوت می‌کنم پای صندوق‌های رای حضور پیدا کنند. امروز روز انتقام و روز مرگ بر آمریکا است. آمرکا در حال دست و پا زدن و نقشه کشیدن است. امروز، روز پیروزی تمام مسلمانان و تعیین سرنوشت است.

یک شهروند از قوم عرب نیز اظهار کرد: امروز واجب شرعی و الهی است و همگی باید در انتخابات شرکت کنند. از ملت ایران که تابع ولایت حضرت محمد (ص) و رهبری هستند، می‌خواهم در این انتخابات شرکت کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha