• جمعه / ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۵:۳۹
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1402121107635
  • خبرنگار : 50604

برای وطن/

تعداد آراء اخذشده گلستان تاکنون ۲۶۱ هزار و ۲۱۹ رای است

تعداد آراء اخذشده گلستان تاکنون ۲۶۱ هزار و ۲۱۹ رای است

ایسنا/گلستان مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گلستان با اشاره به حضور پرشور مردم، عنوان کرد: تعداد آراء تاساعت ۱۳ امروز ۱۲۶۱ هزار و ۲۱۹ رای است که در شعبات اخذ رای توسط مردم عزیز در صندوق‌های رای انداخته شده است.

هادی احمدی ظهر امروز، ۱۱ اسفند ماه ۱۴۰۲ ضمن حضور در ستاد خبری انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان در گفت‌وگو با اصحاب رسانه گلستان ضمن اشاره به آمار دقیق حضور مردم تا ساعت ۱۳ امروز اعلام کرد: تعداد آرا توسط تعرفه‌های مصرفی ۲۶۱ هزار و ۲۱۹ رای است که در شعبات اخذ رای توسط مردم عزیز در صندوق‌های رای انداخته شده است.

وی با بیان اینکه مردم حوزه مینودشت، کلاله، گالیکش و مراوه تپه در این امر پیشی گرفتند، گفت: ۱۸/۹ درصد واجدین شرایط در این حوزه انتخابیه رای داده اند.

مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گلستان تعداد آرای حوزه انتخابیه کردکوی ،بندرگز، بندرترکمن و گمیشان را  تا ساعت ۱۳ امروز ۱۷/۴۳، حوزه انتخابیه علی آباد کتول ۱۶/۶۸، حوزه رامیان و آزادشهر ۱۴/۳۱، حوزه گرگان و آق قلا ۱۳/۸۶ و حوزه گنبدکاووس را  ۱۲/۹ نفر اعلام کرد و افزود: ۱۵ درصد واجدین شرایط تا ساعت ۱۳ آرای خود را به صندوق های رای انداختتند.

احمدی گفت: راس ساعت ۸ صبح امروز ۱۱ اسفند و همزمان با سراسر کشور درهای شعب رای گیری به روی مردم استان گلستان گشوده و انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در گلستان رسماً آغاز شد و تا ساعت ۱۸ عصر به مدت ۱۰ ساعت ادامه دارد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در یک هزار و ۵۱۵ شعبه در استان گلستان آرای مردم جمع آوری می‌شود، اضافه کرد: از این تعداد یک هزار و ۲۰۹ شعبه ثابت و ۱۰۲ شعبه درمناطق سخت گذر و کوهستانی استان دایر شده است.

مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گلستان خاطرنشان کرد: ۳۰۶ شعبه نیز سیار است و برای اخذ رای به مکان‌هایی که تعداد ساکنان آن کم است یا افراد به سبب ضرورت شغلی امکان ترک محل را ندارند می‌رود.

به گزارش ایسنا؛ حوزه انتخابیه گرگان و آق‌قلا دو نماینده و حوزه‌های کردکوی، بندرگز، بندرترکمن و گمیشان، علی‌آبادکتول، رامیان و آزادشهر، گنبدکاووس و نیز حوزه انتخابیه مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‌تپه هر کدام یک نماینده دارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha