• جمعه / ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۵:۵۶
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402121107666
  • خبرنگار : 30147

/برای وطن/

فرماندار کاشمر: اجازه نمی‌دهیم به روند برگزاری انتخابات کوچکترین خدشه‌ای وارد شود

فرماندار کاشمر: اجازه نمی‌دهیم به روند برگزاری انتخابات کوچکترین خدشه‌ای وارد شود

ایسنا/خراسان رضوی فرماندار کاشمر با بیان اینکه اجازه نمی‌دهیم به روند برگزاری انتخابات کوچکترین خدشه‌ای وارد شود، تأکید کرد: سلامت انتخابات خط قرمز نظام است.

حجت‌الله شریعتمداری در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه امروز ۱۱ اسفند از همان ساعات اولیه شروع فرایند اخذ رأی شاهد حضور گسترده اقشار مختلف شهروندان در پای صندوق‌های رأی بودیم، اظهار کرد: خوشبختانه مشارکت تا این لحظه بسیار فوق‌العاده بوده است.

وی با اشاره به اینکه رأس ساعت اعلام شده کار شروع اخذ رأی در شعبات انتخابیه کاشمر آغاز شده است، تصریح کرد: تمامی عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی، انتظامی و دستگاه‌های اجرایی با هم‌افزایی کامل در حال انجام برگزاری انتخابات هستند.

رئیس مرکز حوزه انتخابیه کاشمر، عنوان کرد: بحمدالله تاکنون مشکل و مسئله خاصی گزارش نشده است و فرآیند انتخابات در سلامت کامل در حال برگزاری است.

فرماندار کاشمر: اجازه نمی‌دهیم به روند برگزاری انتخابات کوچکترین خدشه‌ای وارد شود

وی خاطرنشان کرد: در حوزه اجرای انتخابات با هیچ‌کسی تعارف نداریم و اگر تخلفی گزارش شود به سرعت مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت و با متخلفین احتمالی برخورد قانونی خواهد شد.

شریعتمداری حضور افراد متفرقه و طرفداران نامزدها در اطراف شعب اخذ رأی، انجام تبلیغات و توصیه برای رأی دادن به نامزد خاص، تطمیع و یا تهدید مردم به رأی، توزیع آثار تبلیغاتی، تردد خودروهای دارای آثار تبلیغاتی در معابر شهری و روستایی و توقف آن در اطراف شعب اخذ رأی را ممنوع اعلام کرد و گفت: بلافاصله و بدون درنگ با متخلفین برخورد قانونی خواهد شد.

وی ادامه داد: ۹۹ درصد شعب اخذ رأی در ساعت مقرر ارتباط را برقرار کرده و مردم نیز رأس ساعت ۸ صبح در صندوق‌های اخذ رأی حضور یافته و به نامزد مورد نظر خودشان رأی دادند.

فرماندار کاشمر گفت: دوره گذشته به دلیل اینکه دو حوزه انتخابیه کاشمر و کوهسرخ آراءشان با هم تجمیع می‌شد و کوهسرخ نیز بعد از انتخابات قبلی از کاشمر جدا شد به همین دلیل آمار واجدین شرایط با دوره قبلی متفاوت است.

وی تعداد واجدین شرایط رأی دادن را بین ۱۱۰ تا حداکثر ۱۱۵ هزار نفر در شهرستان کاشمر اعلام کرد و افزود: تعداد ۷۰۰۰ نفرشان را رأی اولی‌ها تشکیل می‌دهند، همچنین در مجموع حدود ۲۳۰۰ نفر کار اجرا، نظارت و تأمین امنیت انتخابات را در این حوزه انتخابیه بر عهده دارند.

شریعتمداری تأکید کرد: با هر آنچه و یا کسانی که بخواهند موجب خدشه‌دار شدن امنیت انتخابات شوند، برخورد قانونی و جدّی خواهد شد و پیشگیری‌های لازم به عمل می‌آید.

وی نقش مردم در برقراری امنیت را بسیار حائز اهمیت دانست و افزود: ما به عنوان مجری انتخابات این قول را به مردم می‌دهیم که انتخابات در کمال بی‌طرفی اجرا خواهد شد و امانتدار خوبی برای آرایشان خواهیم بود.

فرماندار کاشمر سلامت انتخابات را خط قرمز نظام دانست و گفت: آرای مردم این شهرستان در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در ۹۷ شعبه اخذ رأی اخذ می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha