• جمعه / ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۵:۵۶
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402121107667
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

/برای وطن/

فرماندار : انتخابات در دهاقان کاملاً رقابتی است

فرماندار : انتخابات در دهاقان کاملاً رقابتی است

ایسنا/اصفهان فرماندار دهاقان گفت: دوازدهمین دورۀ انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دورۀ مجلس خبرگان در دهاقان کاملاً رقابتی و سالم است.

علی جمشیدیان در گفت‌وگو با ایسنا دربارۀ حضور مردم و روند دوازدهمین دورۀ انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دورۀ مجلس خبرگان در این شهرستان، خاطرنشان کرد: علی‌رغم بارندگی چند روزه و سرمای شدید، مردم همگی پای صندوق‌های رأی حاضر شده‌اند. دما حتی تا منفی ۱۲ درجه نیز رسیده، اما سد راه حضور مردم نشده است. مردم از همۀ سنین و مخصوصاً رأی اولی‌ها حضور یافته‌اند.

وی به تعداد شعب اخذ رأی در دهاقان اشاره کرد و گفت: در این شهرستان، برای خدمتگزاری به مردم ۳۹ شعبۀ رأی‌گیری گشایش یافته است که تا پایان موعد مقرر در اختیار مردم قرار دارند. از میان آن‌ها، ۳۵ شعبه ثابت و ۴ مورد آن نیز سیار است.

فرماندار دهاقان دربارۀ شعب سیار منطقه، تصریح کرد: این شعب غیرثابت، سرتاسر شهرستان را پوشش می‌دهند. در واقع در شمال و شرق و غرب پراکنده‌اند تا هیچ‌کجا بدون صندوق نباشد و مردم به زحمت نیفتند. این شعب سیار در بیمارستان‌ها، مجموعه‌های انتظامی و نظامی، شهرک‌های صنعتی، گلخانه‌ها و اماکن دیگری که نیاز باشد، برپا می‌شوند و به وظیفۀ خود عمل می‌کنند.

جمشیدیان دربارۀ واجدان شرایط رأی گفت: افرادی که در دهاقان قادر به شرکت در انتخابات‌ هستند، حدوداً ۲۸هزار نفر هستند. از میان این واجدان شرایط تقریباً ۲۵۰ نفر رأی اولی‌ محسوب می‌شوند که شور خاصی به این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی و نخبگان داده‌اند.

وی تأکید کرد: دوازدهمین دورۀ انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دورۀ مجلس خبرگان در سلامت و کاملاً رقابتی در حال برگزاری بوده و امنیت انتخابات نیز بی‌نظیر است. مردم تاکنون استقبال خوبی کرده‌اند و از این پس هم تا واپسین دقایق رأی‌گیری حضور خواهند یافت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha