• جمعه / ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۶:۱۴
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1402121107698
  • خبرنگار : 50187

/برای وطن/

دادستان کرمان: گمانه‌زنی درباره نتیجه انتخابات جرم است

دادستان کرمان: گمانه‌زنی درباره نتیجه انتخابات جرم است

ایسنا/کرمان دادستان کرمان گفت: توصیه می‌کنم افراد از گمانه‌زنی‌ها درباره نتیجه انتخابات پرهیز کنند زیرا جرم است و این مسئله باید پس از پایان انتخابات و شمارش آرا و توسط متولیان امر و مسئولان مربوطه اعلام شود.

مهدی بخشی بعد از ظهر امروز ۱۱ اسفندماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جمهوری اسلامی در حال پشت سر گذاشتن مرحله حساسی است و هر چه انتخابات پرشورتر باشد در آینده تهدیدات کمتری خواهیم داشت.

وی افزود: هر چه در این انتخابات مشارکت مردم بالا باشد، قطعا در آینده عزت بیشتری خواهیم داشت و تهدیدات و نا امنی کمتر خواهد شد.

بخشی با اشاره به اینکه از صبح امروز شروع انتخابات خوب بوده و مردم به مرور پای صندوق‌های رای حاضر شده و وضعیت خوبی داریم، گفت: بستر خوبی برای انتخابات پرشور در استان کرمان فراهم شده و همه عوامل دست به دست هم داده‌اند تا انتخابات پرشور باشد و وضعیت امنیتی مطلویی در استان داریم و ان‌شاءالله تا پایان رای‌گیری همین شیوه ادامه داشته باشد.

دادستان کرمان به کسانی که در این مقطع بخواهند قانون شکنی و خلاف قانون اقدامی بکنند، هشدار داد و افزود: چه نامزدها و یا طرفداران آنها بخواهند قانون شکنی کنند، به جد با آنها برخورد خواهیم کرد.

وی افزود: تاکنون سعی کردیم با تخلفات صورت گرفته از جمله تبلیغات غیر از زمان قانونی و خرید و فروش رای، برخورد کنیم و دستگیری‌هایی داشته و تاکنون ۱۵ پرونده تشکیل شده و همکاران در شعب ویژه در کل استان در دادسراها مستقر هستند و پس از اقدامات ضابطان فورا رسیدگی می‌کنند و دستورات لازم صادر خواهد شد تا شاهد انتخابات پرشور و بدون حاشیه و در چارچوب قوانین باشیم.

بخشی تاکید کرد: توصیه می‌کنم افراد از گمانه‌زنی‌ها درباره نتیجه انتخابات پرهیز کنند زیرا جرم است و این مسئله باید پس از پایان انتخابات و شمارش آرا و توسط متولیان امر و مسئولان مربوطه اعلام شود.

وی بیان کرد: اگر فردی قبل از اعلام مسئولان مربوطه خبر کذبی اعلام کند، دستور داده شده قطعا برخورد شود و همکاران ما در کل استان نسبت به این موضوع حساس هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha