• جمعه / ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۶:۲۵
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1402121107716
  • خبرنگار : 50441

/ برای وطن /

نتایج برخی حوزه‌های فارس همین امشب مشخص می‌شود / مشارکت ۲٠ درصدی مردم فارس تا ساعت ۱۴:۳٠

نتایج برخی حوزه‌های فارس همین امشب مشخص می‌شود / مشارکت ۲٠ درصدی مردم فارس تا ساعت ۱۴:۳٠

ایسنا/فارس به گفته رئیس ستاد انتخابات فارس نتایج برخی حوزه‌ها در شهرستان‌ها در آخرین دقایق امشب اعلام خواهد شد اما اعلام نتیجه حوزه شیراز و زرقان قطعا به صبح فردا موکول می‌شود. 

نخستین نشست خبری رئیس ستاد انتخابات فارس در روز انتخابات، ۱۵:۳٠ دقیقه برگزار شد. 

اسماعیل قزلسفلی با بیان اینکه فارس در اتصال برخط، در کشور پیش‌رو بوده است، گفت: علی‌رغم پراکندگی جغرافیایی زیاد، عوامل شعبات سیار و ثابت در شهرها و روستاها از ۶ صبح مستقر شدند، صورتجلسه اولیه امضا و بارگذاری و سامانه برخط آماده اخذ آرا شد و رأس ساعت ۸ در همه شهرستان‌ها همکاران ما در ۳۵۱۴ شعبه میزبان رای‌دهندگان بودند. 

وی با بیان اینکه در همان ۳ دقیقه اول، ۱۳۳ رای در سامانه ثبت شده است، گفت: نظم در اخذ آرا به شکل مطلوبی حاکم بود و همکاران من در شعب اخذ رای، همه آثار تبلیغاتی که مربوط به نامزدهای انتخاباتی بود را جمع آوری کردند. 

به گزارش ایسنا، قزلسفلی افزود: رای‌گیری تا ساعت ۶ عصر ادامه دارد اما در صورت درخواست حوزه‌ها و موافقت وزارت کشور و شورای نگهبان، امکان تمدید تا ساعات پایانی شب وجود دارد.

وی آخرین آمار دریافتی از شعب سراسر استان تا ساعت ۱۴:۳٠ دقیقه را حدود ۷۷٠ هزار نفر اعلام کرد که این تعداد، حکایت از مشارکت ۲٠ درصد از مردم تا ساعت مذکور را دارد. 

قزلسفلی با بیان اینکه تصمیم‌گیری در خصوص تعطیلی مدارس شیفت صبح روز شنبه تا ساعتی دیگر انجام و اعلام خواهد شد، در خصوص تخلفات احتمالی صورت گرفته در شعب مختلف استان گفت: مرجع رسیدگی به تخلفات نیستیم و اطلاعی در این زمینه نداریم. 

وی هر گونه شایعه در خصوص کمبود تعرفه در شعب را تکذیب کرد و در پایان گفت: نتایج برخی حوزه‌های انتخابیه در انتهای همین امشب اعلام خواهد شد اما نتایج حوزه شیراز و زرقان قطعا به صبح شنبه موکول می‌شود. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۱۲-۱۲ ۱۲:۳۸

باسلاموخسته نباشید من معلم بازنشسته هستم و به خاطر شهدای عزیز وآینده مملکتم رای دادم چون خیلی شهدا برایم ارزشمند هستند و همسرم نیز فرهنگی وبرادر شهید هستند وواقعا ما بازنشسته ها خیلی زحمتکش ودلسوزانه کار کردیم وخوشحالیم حالا ازمسئولین و نمایندگان عزیز میخواهیم که دلسوزانه خدمت کنند وبه خصوص به این قشر آبرومند ودلسوز جامعه که همان فرهنگیان باز نشسته می‌باشند و اکثرا فرزندان بیکار دارند لطفی بفرمایید و بیشتر به این قشر برسید موفق وموئید باشید انشاالله کار برای ملت کار برای خداوند است وبرکتش به خود شخص برمیگردد