• جمعه / ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۶:۵۳
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402121107742
  • خبرنگار : 50377

/برای وطن/

یک مسئول ستاد انتخابات مازندران: تخلفات احتمالی را به صورت برخط تذکر می‌دهیم

یک مسئول ستاد انتخابات مازندران: تخلفات احتمالی را به صورت برخط تذکر می‌دهیم

ایسنا/مازندران رئیس هیات بازرسی ستاد انتخابات مازندران با بیان اینکه با تدبیر وزیر کشور سامانه اختصاصی در بستر امن ارتباطی برای بازرسین انتخابات طراحی شده است، گفت: امسال با طراحی اتاق وضعیت بصورت الکترونیکی، برخط و هوشمند تخلفات احتمالی را به مسئولان مربوطه تذکر می‌دهیم و به فوریت موضوعات پیگیری و رسیدگی می‌شود.

امید محبی امروز با حضور در ستاد اطلاع رسانی انتخابات مازندران مستقر در استانداری با اعلام اینکه بیش از ۳۶۰۰ بازرس در بستر سامانه امن گزارش‌های خود را پیرامون تخلفات انتخاباتی ارسال می‌کنند، اظهار کرد: این گزارش‌ها بعد از راستی آزمایی مورد رسیدگی و اقدام قانونی قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه با تدبیر وزیر کشور سامانه اختصاصی در بستر امن ارتباطی برای بازرسین انتخابات طراحی شده است، خاطرنشان کرد: امسال با طراحی اتاق وضعیت بصورت الکترونیکی، برخط و هوشمند تخلفات احتمالی را به مسئولان مربوطه تذکر می‌دهیم و به فوریت موضوعات پیگیری و رسیدگی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از موضوعات ممکن است از جنس تخلف نباشد بلکه اختلال باشد، یادآور شد: تاکنون گزارش‌هایی مبنی بر اختلال فنی نداشتیم و تمام تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات مطلوب تامین شده است.

این مسئول تصریح کرد: شهروندان با برقراری تماس با هیات بازرسی استان و همچنین شماره‌هایی که در شهرستان‌ها اعلام شده است گزارش‌های تخلفات احتمالی را اعلام کنند.

محبی با بیان اینکه در تمام ۳۲۱۰ شعبه صندوق اخذ رای یک بازرس حضور دارد و به ازای هر ۱۵ شعبه یک سربازرس داریم، یادآور شد: نزدیک به ۴۰ بازرس ویژه وزارت کشور تعیین شد که در برخی شهرستان‌ها همچون ساری ‌تقریبا ۵ بازرس با دنبال کردن ماموریت‌های ویژه موضوعات مهم را به ستاد انتخابات استان گزارش می‌دهند .

وی با اعلام اینکه از لحاظ فناوری اطلاعات در مقوله انتخابات، مازندران بهترین عملکرد را داشته است و اولین استانی است که تمام بخشداری‌های ما به فیبر نوری متصل شده است، گفت: ۳۰۰ دکل تبدیل شبکه ارتباطی و بی تی اس در دولت سیزدهم در استان مازندران ایجاد شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha