• جمعه / ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۷:۴۷
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1402121107791
  • خبرنگار : 71489

/برای وطن/

اسماعیلی: رای مردم به عنوان امانت‌های شرعی، قانونی و الهی پاس داشته می‌شود

اسماعیلی: رای مردم به عنوان  امانت‌های شرعی، قانونی و الهی پاس داشته می‌شود

رئیس دفتر رئیس جمهور تاکید کرد: تمام تلاش و همت عزیزان بخش نظارت انتخابات این است که در کنار خادمین و مجریان امین برگزار کننده انتخابات، به عنوان ضریب اطمینان مضاعف، سلامت امر انتخابات و امانت‌داری رای مردم را با تلاش‌های خود پاس بدارند.

به گزارش ایسنا، غلامحسین اسماعیلی رئیس دفتر رئیس جمهور عصر جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ در حاشیه بازدید از ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات در شورای نگهبان با اشاره به استقبال مردم از انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: وظیفه خودم می‌دانم که از مردم عزیز، بصیر، آگاه و همیشه در صحنه ایران اسلامی تشکر کنم ، امروز گزارشاتی که تا این ساعت از مبادی مختلف به دست ما رسیده است بیانگر حضور پرشور و آگاهانه مردم است.
 
وی گفت: برابر گزارشاتی که از بخش اجرا و نظارت داریم، بالغ بر ۶۰۰ هزار نفر در حوزه اجرا و بالغ بر ۲۰۰ هزار نفر در امر نظارت عهده‌دار موضوع نظارت هستند. تمام تلاش همت عزیزان بخش نظارت این است که در کنار خادمین و مجریان امین برگزار کننده انتخابات، به عنوان ضریب اطمینان مضاعف، سلامت امر انتخابات و امانت‌داری رای مردم را با تلاش‌های خود پاس بدارند.

رئیس دفتر رئیس جمهور افزود: این جمعیت و خیل عظیم ناظران این اطمینان را به مردم می‌دهد که آرای آنها به عنوان امانت‌های شرعی، قانونی و الهی پاس داشته می‌شود و این از افتخارات نظام جمهوری اسلامی است.

اسماعیلی همچنین با اشاره به فعالیت سامانه مردم ناظر در انتخابات امروز گفت: برابر گزارشاتی که اعلام شده، امسال از نظارت‌های مردمی بهره حداکثری گرفته شده است و از طریق سامانه «مردم ناظر» مردم هم به صحنه آمدند که از اقدامات شایسته و مورد تقدیر است.

وی در پایان اظهار کرد: اطمینان داریم که در ادامه کار و ساعات باقی مانده هم حضور بیشتر مردم و هم تلاش و همت مضاعف مجریان و ناظران محترم انتخابات را شاهد باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha