• جمعه / ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۷:۴۸
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402121107792
  • خبرنگار : 50175

/برای وطن/

نماینده ولی‌فقیه در لرستان: انتخابات، مسالمت‌آمیزترین روش برای انتقال مسئولیت‌ها است

نماینده ولی‌فقیه در لرستان: انتخابات، مسالمت‌آمیزترین روش برای انتقال مسئولیت‌ها  است

ایسنا/لرستان نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد گفت: انتخابات، مسالمت‌آمیزترین روش برای انتقال مسئولیت‌ها به افراد است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی امروز، ۱۱ اسفندماه با حضور در ستاد انتخابات لرستان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: حدود ۹ ماه بحث انتخابات فضای کشور را فرا گرفته و مشارکت حداکثری، امنیت و سلامت در رقابتی همراه با رفاقت مورد تأکید مقام معظم رهبری بوده است.

وی خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی برای قانون‌گذاری، نظارت، تحقیق و تفحص است و باید کسانی در این عرصه باشند که از شایستگی لازم برای اشراف بر تشخیص اولویت و نیازهای مردم برخوردار باشند و راه‌های رسیدن به مقصد را بدانند.

امام‌جمعه خرم‌آباد اضافه کرد: در لرستان برخی صنایع تعطیل، بیکاری و مشکلات معیشتی داریم و باید برای رفع این مشکلات مجموعه نمایندگان همراه و همدل باشند و حتی دیگر استان‌ها را نیز همراه کنند.

شاهرخی بیان کرد: در این راستا استمداد می‌طلبم که این شور و شعور مردم در ستادهای تبلیغاتی زنده نگه‌ داشته و ترکیب مطالبه‌گری مبتنی بر منطق و کارشناسی برپا شود و وعده‌های انتخاباتی را مطالبه کنند.

وی تصریح کرد: مرتبط شدن با فرهیختگان، دانشگاهیان و حوزویان بسیار مهم است تا مطالبات حقیقی مردم استان دنبال شود و نمایندگان نقش مفید و تأثیرگذاری بر سرنوشت مردم داشته باشند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان ادامه داد: هم‌اکنون انتخاب خوب مجلس خبرگان رهبری در انتخاب مقام معظم رهبری را مشاهده می‌کنیم که نظام سلطه اعتراف می‌کند هرکجا وارد شدیم و ایران حضور داشت موفق نشدیم.

شاهرخی اظهار کرد: انتخابات، مسالمت‌آمیزترین روش برای انتقال مسئولیت‌ها به افراد است چراکه اگر عده‌ای مادام در مسئولیت باشند چرخه نخبگانی در کشور محقق نمی‌شود.

وی بابیان اینکه کشور بدون انتخابات به هرج و مرج می‌رود و اگر مسئولیت در اختیار قشر خاصی باشد استبداد ایجاد می‌شود، افزود: انتخابات به‌عنوان یک اصل اصیل در نظام جمهوری اسلامی پذیرفته و ثابت‌شده است هر آنچه مردم تمایل کنند همان محقق می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha