• جمعه / ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۸:۵۰
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1402121107834
  • خبرنگار : 50455

/برای وطن/

استاندار قم: استقبال مردم قم از انتخابات کم نظیر بوده‌است

استاندار قم: استقبال مردم قم از انتخابات کم نظیر بوده‌است

ایسنا/قم استاندار قم گفت: در بازدیدهایی که از شعب اخذ رای داشته‌ایم مردم مشارکت چشم‌گیری در انتخابات دارند و استقبال آنان کم نظیر بوده است.

 سید محمد آقامیری استاندار قم در بازدید از روند برگزاری انتخابات در حوزه جعفرآباد اظهار کرد:‌ انتخابات یک نوع جشن ملی برای ما محسوب می‌شود و امروز روز پیروزی ما و شکست استکبار و ایادی‌شان است. 

وی افزود: دشمنان با ابزارهای مختلف از ماه‌ها قبل تلاش کردند مردم را از آینده نظام مایوس کنند؛ اما آنان در بزنگاه‌ها به آن‌ها پاسخ‌ سخت داده و خواهند داد. 

استاندارقم تصریح کرد: ما افتخار می‌کنیم که برای چنین ملتی خدمت رسانی می‌کنیم و آنان ولی‌نعمتان ما هستند. 

وی تاکید کرد: امروز باتوجه به اینکه برای اولین بار درکشور، استان قم انتخابات را به صورت کاملا الکترونیکی برگزار می‌کند؛ در دقایق اولیه صبح تلاطم‌هایی داشتیم که رفته به رفته حل شد و تا این ساعت هیچ مشکلی در برگزاری فرآیند انتخابات نداریم. 

وی اشاره کرد: در بازدیدهایی که از شعب اخذ رای داشتیم مردم استقبال ویژه و کم نظیری را از صندوق‌های رای داشته و هر شعبه‌ای که می‌رویم صف‌های طولانی مردم را مشاهده می‌کنیم. 

استاندارقم افزود: با توجه به اعلام ستاد انتخابات کشور، ساعت ۱۸ رای‌گیری‌های دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به پایان خواهد رسید اما باتوجه به استقبال مردم این زمان تمدید می‌شود. 

آقامیری گفت: شعب موظف هستند بر اساس چهارچوب قوانین تا ساعت۱۲ شب میزبان رای‌دهندگان باشند لذا شعب ما تا این ساعت در استان فعال خواهند بود. 

وی افزود: همچنین شعب موظف هستند به افرادی که داخل محوطه شعبه هستند چه بسا بعد از ساعت ۱۲ شب هم باشد خدمت‌رسانی کنند و توجه داشته باشند بعد از ساعت مذکور شخص جدیدی وارد مطلقا وارد شعبه نشود. 

استاندار قم در پایان مطرح کرد: برگزاری انتخابات سالم با مشارکت حداکثری مردم تنها هدف ما مسئولین است لذا در این راستا همه اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha