• جمعه / ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۸:۵۴
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1402121107836
  • خبرنگار : 50532

/برای وطن/

بانوان آستارایی همپای مردان در شعب اخذ رأی

بانوان آستارایی همپای مردان در شعب اخذ رأی

ایسنا/گیلان بانوان شهرستان مرزی بندر آستارا در شمال غربی استان گیلان از اولین ساعات آغاز رای‌گیری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، همراه با مردان در شعبه‌های اخذ رأی حضور یافته‌اند.

روز جمعه یازدهم اسفند ماه در شهرستان آستارا با شور و حال خاصی برای وطن آغاز شده و حضور مردم مرزنشین و شهید پرور آستارا در پای صندوق های رای در ۸۶ شعبه، صحنه‌های زیبایی را رقم  زده است.

در سطح شعبه های اخذ رأی در آستارا در برخی از دقایق صف‌های طولانی در شعب رأی گیری شکل می‌گیرد و گاهی نیز اندکی آرام می‌شود و به طور یقین، شعبه‌های اخذ رای، بعد از ظهری پرشورتر را در شهر و روستاهای آستارا و لوندویل تجربه خواهند کرد.

این شهرستان مرزنشین استان گیلان همواره مشارکت بالای مردم در انتخابات‌های مختلف را شاهد بوده است و این بار نیز، تجربه سال‌های قبل در حال تکرار است.

فرمانده انتظامی شهرستان آستارا در همین رابطه در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور مردم شهیدپرور شهرستان آستارا در پای صندوق های اخذ رای اظهار کرد: تلاش ما بر برگزاری انتخابات در امنیت و آرامش کامل است و تاکنون مشکلی در این زمینه در شهرستان مرزی بندر آستارا نداشته‌ایم.

سرهنگ عبدالعلی شعبانی افزود: در راستای ایجاد امنیت در برگزاری انتخابات از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد و دشمنان ایران اسلامی نخواهند توانست در برگزاری انتخابات خللی وارد نمایند.

وی افزود: حضور گسترده مردم در انتخابات موجب افزایش عزت عمومی کشور و مهر تأییدی بر مقبولیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش خبرنگار ایسنا، شهرستان مرزی بندر آستارا با حدود ۹۵ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی کشور جمهوری آذربایجان واقع شده است و  ۱۹ نامزد برای یک کرسی در مجلس شورای اسلامی رقابت می‌کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha